خبرهای داغ:
در دیدار با مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان
منشور قرارگاه مطالبه گری آدینه ظهور توسط حجت الاسلام فاطمی نسب و نمایندگان اصحاب رسانه رونمایی شد.
کد خبر: ۹۱۵۸۳۵۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در دیدار مدیران رسانه استان قزوین که در دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: تریبون نماز جمعه هیچ گاه جناحی نبوده و از این پس هم جناحی نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هر کس که دل به ساحت انقلاب اسلامی بسته است در دایره نماز جمعه قرار دارد و در تشکیلات نماز جمعه قرار می‌گیرد، افزود: نماز جمعه منادی وحدت است و تمامی مومنان که ارادت به اهل بیت (علیهم الاسلام) و مقدسات مذهبی و انقلابی دارند می توانند در نماز جمعه خدمت کنند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: اگر ما بخواهیم جامعه به تمدن برسد باید از تقوای فردی عبور کرده و به تقوای اجتماعی برسند که فلسفه نماز جمعه رسیدن به تقوای اجتماعی است.

فاطمی نسب با اشاره به چهلمین سالگرد برپائی نماز جمعه در جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: استان قزوین در طول این چهل سال روزهای پرفراز و نشیبی را سپری کرده است و در این بین آیت الله موسوی شالی و آیت الله باریک بین در این زمینه نقش ویژه تری داشته اند و این دو بزرگوار به لحاظ معنوی حق زیادی بر گردن مردم دارند.

وی تصریح کرد: برای چهلمین سال برپائی نماز جمعه برنامه های متنوعی تدارک دیده شده است که امیدواریم توسط رسانه ها بازتاب مطلوبی داشته باشد.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: رسانه ها در تبیین اهمیت نماز جمعه نقش بسزایی دارند و امیدواریم بتوانیم از نظرات و سخنان کارشناسی شده آنها در زمینه نماز جمعه به نحو احسن استفاده کنیم.

در این جلسه آقایان موسوی به نمایندگی از روزنامه ولایت، جباری به نمایندگی از خبرگزاری مهر، کاظم پور به نمایندگی از خبرگزاری تسنیم، خرم نیا به نمایندگی از خبرگزاری فارس، حسینی به نمایندگی از خبرگزاری حوزه و سرکار خانم عبدالهی به نمایندگی از خبرگزاری ایسنا به بیان نکته نظراتی در زمینه تقویت نهاد نماز جمعه پرداختند.

در انتهای این برنامه منشور قرارگاه مطالبه گری آدینه ظهور توسط حجت الاسلام فاطمی نسب و نمایندگان اصحاب رسانه رونمایی شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها