مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه ملک اباد و بینالود ناحیه مقاومت بسیج سپاه کمیل با حضور فرماندار و مسئولین بخش احمداباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۸۳۵۳
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار دهقانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کمیل مشهد در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان استانی همچنین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بخش احمد آباد و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه و حفاظت اطلاعات ناحیه کمیل و جمعی از بسیجیان در محل سالن شهید حججی شهرستان ملک اباد برگزار شد، اظهار کرد: بنده صمیمانه از زحمات و تلاش‌های کسانی که در بخش‌های مختلف کشور به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه در مجموعه سپاه امام رضا (ع) ماموریت‌های متعددی در حال اجرا است، گفت: استان خراسان رضوی در شرایط خاصی قرار دارد از این رو سپاه ناحیه کمیل باید آمادگی لازم را برای انجام ماموریت دفاعی و امنیتی داشته باشد.

فرمانده ناحیه کمیل تاکید کرد: نیرو‌های انقلابی باید نسبت به اتفاقات روز جامعه آگاهی و تسلط داشته باشند تا دچار غفلت نشوند.

گقتنی است؛ فرمانده پیشین حوزه‌ی ملک آباد در این مراسم، مورد تکریم و تقدیر قرار گرفت و سپس سرهنگ دوم پاسدارمحمد قاسمی از سوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کمیل به عنوان فرمانده جدید این حوزه منصوب شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها