خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد آبگرم:

کارگاه آموزش مهارت زمینه ساز اشتغال خانگی است

رئیس کمیته امداد آبگرم گفت: یکی از رویکردهای اصلی در توانمندسازی مددجویان اشتغال است که برای زمینه سازی در این حوزه کارگاه های آموزشی دایر و مهارت های فنی و حرفه ای مددجویان پیگیری می شود.
کد خبر: ۹۱۵۸۳۳۲
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همت امانی در جریان بازدید اصحاب رسانه استان از پروژه های مسکن و اشتغال آبگرم بیان کرد: خدمات مختلفی در کمیته امداد امام (ره) به مددجویان ارائه می شود ولی تلاش بر این است که این خدمات بر زندگی مددجویان تأثیر بیشتری داشته باشد.

وی ادامه داد: خانواده های تحت حمایت با مشکلاتی چون مسکن و اشتغال مواجه هستند که موضوع مسکن مددجویی در قالب کمک بلاعوض کمیته امداد و تسهیلات اعطایی در کنار اورده مددجو و کمک خیران پیگیری می شود.

رئیس کمیته امداد آبگرم اضافه کرد: یکی از مسائل مهم در زمینه اشتغال زایی در حوزه های روستایی آموزش است از این رو در پراخت تسهیلات اشتغال زایی افرادی واجد شرایط هستند که دارای مهارت باشند.

وی با شاره به کارگاه آموزش قالی بافی در روستای "شینگل" افزود: این کارگاه آموزشی از مجموعه کارگاه های آموزشی است که زمینه ارتقای مهارت مددجویان را فراهم می کند.

امانی توضیح داد: در این کارگاه 20 نفر از مددجویان خانم دوره آموزش قالی بافی را می گذرانند که طی سه ماه 460 ساعت آموزش به مددجویان حاضر ارائه می شود که در پایان دوره آزمون فنی و حرفه ای به صورت عملی و کتبی از شرکت کنندگان گرفته شده و گواهی نامه پایان دوره اعطاء خواهد شد.

وی یادآورشد: یکی از زمینه های اشتغال که بیشتر برای مددجویان دارای سنین بالاتر وجود دارد، اجرای پنل های خورشیدی بر روی بام منازل مددجویان است که از محل فروش برق تولیدی اقساط پنل خریداری شده تأمین می شود.

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار