نرم‌افزار قرآنی «افق» با امکانات مختلف در یزد رونمایی شد.
کد خبر: ۹۱۵۸۳۲۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، اپلیکیشن قرآنی «افق» شامل برگزاری مجازی آنلاین و آفلاین و غیرحضوری انواع مسابقات قرآنی بوده و اطلاعات کاملی از متن و ترجمه و تفسیر قرآن کریم نیز در آن در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
امکانات این نرم افزار

امکان بارگذاری و دانلود محتوای مورد نیاز و برگزاری مسابقه از آن، امکان برگزاری مسابقات و آزمون‌ها هم به صورت رایگان یا با دریافت وجه، امکان برگزاری آزمون‌ها و مسابقات به‌صورت حضوری و غیرحضوری، امکان انتخاب گزینه‌های پاسخ به‌صورت تصادفی، قابلیت تنظیم مهلت پاسخگویی به هر سؤال از حداقل ۵ ثانیه به بالا را ازجمله کاربرد‌های این نرم افزار است.
همچنین برگزاری انواع مسابقات در موضوعات گوناگون با تعداد سؤالات دلخواه به صورت آنلاین و آفلاین، امکان برگزاری انواع آزمون‌های مختلف به صورت آنلاین و آفلاین، امکان ایجاد پنل اختصاصی برای هر کدام از مراکز یا نهاد‌ها به نام خودشان، اعلان نتایج مسابقه یا آزمون در همان زمان به کاربر، امکان استفاده یا عدم استفاده از نمره منفی، شناور بودن تعداد گزینه‌های پاسخ‌ها، نامحدود بودن در تعداد سؤالات، انتخاب مدت زمان پاسخگویی به درخواست برگزارکننده از دیگر قابلیت‌های نرم افزار افق است.

گفتنی است؛ مؤسساتی که تمایل دارند از امکانات این اپلیکیشن قرآنی استفاده داشته باشند می‌توانند با شماره ۳۷۳۳۱۷۱۱ تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات