خبرهای داغ:
عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان با قدردانی از اقدام قاطع سپاه در توقیف نفتکش انگلیسی، گفت: دنیای استکبار در برابر ایران مستأصل شده است و خود را ناکام می بیند.
کد خبر: ۹۱۵۸۳۱۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶

به گزارش سرویس بسیج  طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با قدردانی از اقدام قاطع سپاه پاسداران در توقیف نفتکش انگلیسی گفت: حق مقابله به مثل یک حق فطری و عقلی است که قرآن بر آن تأکید دارد.

وی با اشاره به آیه" فَمَنِ اعْتَدي عَلَيْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدي عَلَيْکُم" افزود: با قدرت ها و مزدوران استکباری که جز زبان زور چیز دیگری نمی فهمند باید مانند خودشان رفتار کرد، آنچه انجام شده احقاق حق و اعمال حق مسلم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

عضو هیأت رییسه جامعه مدرسین با بیان این که دنیای استکبار کاملا مستأصل شده است و خود را ناکام می بیند، اظهار داشت: مستکبران می خواهند در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اقدامات زورمدارانه باطل خود را بر مسند بنشانند.

وی تنها راه غلبه بر دشمنان را عمل به دیپلماسی مقاومت و اقتدار دانست و ادامه داد: در این شرایط تنها جواب مقابله به مثل است و به یاری خداوند دشمنان نظام را زمین گیر خواهد کرد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه تأکید کرد: شرط تأثیرگذاری این رفتار استقامت و رها نکردن میدان است.

ارسال نظرات