رئیس موسسه فرهنگی شهید ابراهیم هادی گفت: کتاب خاطرات شهید هادی، بیش از یک میلیون و صد هزار نسخه چاپ و به ۷ زبان زنده دنیا نیز ترجمه و منتشر شده است.
کد خبر: ۹۱۵۸۲۹۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد؛ محسن عمادی رئیس موسسه فرهنگی شهید ابراهیم هادی در جمع اعضای جبهه فرهنگی میبد، با اشاره به نحوه تاسیس و راه اندازی نشر شهید هادی، اظهار داشت: از همان ابتدای کار با دوستانی که در این مسیر همراه ما شدند، قرار گذاشتیم نامی از کسی در کتاب‌ها نیاید و اگر ملاحظه کنید، نام نویسندگان، طراح‌ها و … در اول کتاب‌ها منتشر نشده است.

وی افزود: بعد از انتشار کتاب خاطرات شهید هادی، موجی به راه افتاد که نتیجه آن تاکنون انتشار نزدیک به ۸۵ عنوان کتاب در این حوزه بوده، و موفق‌ترین کتابی که تاکنون کار کرده ایم نیز همین کتاب خاطرات شهید هادی بوده است.

عمادی با اشاره به خاطراتی که از کرامات شهید بعد از انتشار کتاب نیز اتفاق می‌افتد، بیان داشت: ابراهیم، برای گره گشایی از کار مردم بسیار دغدغه داشت و حتی این گره گشایی با شهادتی که قسمت ایشان شده، با میزان و توان بسیار بیشتری نیز در حال انجام گرفتن است.

وی با بیان برخی از خاطرات اتفاق افتاده که در کتاب نیامده است، ادامه داد: کتاب خاطرات شهید هادی بیش از یک میلیون و صد هزار نسخه تاکنون چاپ و به ۷ زبان زنده دنیا ترجمه شده است و این میزان جدا از فایل رایگانی است که در اینترنت بالای یک میلیون دانلود داشته است.

وی خاطرنشان کرد: شروع کار انتشارات هادی با دو سه نفر بوده، ولی اکنون در شهرستان‌های مختلف نیز دوستانی هستند که با مجموعه انتشارات همکاری خوبی دارند و تمام تلاش ما در این مدت نشر کتاب‌هایی بوده است که برای جبهه انقلاب کاربردی و کمک کننده باشد.

رئیس انتشارات هادی با اشاره به کتاب‌های جدید این انتشارات، گفت: کتاب «فرزندان مسجد» با محوریت شهدای فعال فرهنگی در مساجد، کتاب «با کلاس ها» مربوط به معلم‌های شهید و کتاب «سه دقیقه در قیامت» نیز در مورد تجربه مرگ از طرف یکی از مدافعین حرم و نیرو‌های سپاه، از تازه‌های نشر هادی هستند.

محسن عمادی گفت: وضعیت کتاب و کتابخوانی با آمدن شبکه‌های اجتماعی شاید تغییری نکرده باشد، اما فضای مجازی اثرگذاری خود را داشته و خواهد داشت و انتشارات شهید هادی نیز بخشی از کار خود را به این فضا اختصاص داده است.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات