فرماندار ویژه شهرستان ری در مراسم تجلیل از دختران و زنان سرپرست خانوار بهزیستی:
خبرگزاری بسیج: معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در مراسم تجلیل از دختران موفق جامعه هدف و زنان سرپرست خانوار بهزیستی در مرکز شبانه روزی دختران شهید ضرغامی گفت: برای زندگی بهتر نیازمند خدماتی هستیم که ناشی از روحیه مذهبی و جامعه پذیری ما است.
کد خبر: ۹۱۵۸۲۸۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۳

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ری؛ اسماعیلی راد، گفت: برای زندگی بهتر نیاز است که با برنامه و برای زیست بهتر حرکت کنیم. وی ادامه داد: انسانها پتانسیل های متفاوتی دارند و به جایی می رسند که خداوند می گوید: فتبارک الله احسن الخالقین و به وجود این انسان افتخار میکند ؛ این افتخار ممکن است متوجه یک معلول باشد که از لحاظ فیزیکی دچار آسیب باشد  اما روح الهی و رشحاتی از خالق در وجود او هست که به او عظمت بخشیده و خداود به او افتخار می کند.

وی در ادامه گفت: کار در بهزیستی بسیار سخت و طاقت فرسا و در عین حالی که سخت است لذت بخش و شیرین است  چون عده ای از ناحیه چشم، گوش و سایر اعضای بدن به ظاهر دچار معلولیت و نارسائی  هستند؛ اما خداوند در درون آنها عظمت و توانمندی های ارزشمندی قرار داده است که در سایر انسانهایی که به ظاهر سالم هستند وجود ندارد؛ اسماعیلی راد اذعان کرد: در حقیقت عصای سفید برای معلولان نیست بلکه برای ما افراد به ظاهر سالم است تا مراقب باشیم که به آنها برخورد نکنیم اما آنها با چشم بصیرت حرکت می کنند و روح بلند و خدایی دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تک تک افراد جامعه نسبت به جامعه پیرامون خود مسئول هستیم؛ مسئولیت های ایمانی خود را فراموش کرده ایم و بسیاری از واژه های منفی در جامعه رواج پیدا کرده که تاثیرات خوبی در جامعه نمی گذارد که متخصصین بویژه سازمان بهزیستی باید روی بار منفی کلمات کار کنند و مسئولیت های ایمانی را در آحاد جامعه زنده کنند.   

    

ارسال نظرات