خبرگزاری بسیج: معاون سیاسی اجتماعی جدید فرمانداری ویژه شهرستان ری در دیدار با اعضای شورای بسیج رسانه این شهرستان بر حفظ حرمت و آبروی افراد در نگارش اخبار و تحلیل ها تاکید کرد و گفت: همه ما مسلمانیم و کتاب واحدمان قرآن است.پس باید حرمت مومن را که با حرمت کعبه یکسان دیده اند،حفظ شود.
کد خبر: ۹۱۵۸۲۸۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۸

سجاد برنجی با اشاره به اینکه خود در دوران دانشجویی از فعالان رسانه ای و مجازی بوده است گفت: تمام تلاش من از آن زمان تا کنون، حفظ حرمت قلم که خداوند در قرآن بدان قسم خورده است،بوده و هست.

وی در پاسخ به دغدغه های خبرنگاران حاضر مبنی بر تخریب های رسانه ای و منتسب بودن وی به برخی افراد درخصوص تصدی مسئولیت معاونت سیاسی فرمانداری ری تاکید کرد: خود از جنس خبرنگاران بوده و دغدغه های آنان را میدانم و در جهت رفع آن تلاش میکنم.ضمن آنکه در  واگذاری مسولیت  جدید بنده، صرفا فرماندار ری،مدیر کل سیاسی،معاون سیاسی و شخص استاندار تهران تصمیم گیر بوده اند و بنده منتسب به فرد یا شخصی خاص نیستم.

معاون سیاسی انتظامی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری اولویت های کاری خود را در پنج محور برقراری امنیت، کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش شور و نشاط سیاسی، برگزاری انتخابات سالم و قانونمند و پیگیری گفتمان دولت عنوان کرد و گفت: در این مسیر دست تمامی صاحبنظران و اهل قلم و اندیشه را درجهت کمک و اجرای این برنامه ها می فشاریم.

شایان ذکر است در ابتدای این نشست،رییس و اعضای شورای مرکزی بسیج رسانه شهرستان ری ضمن خیرمقدم و آرزوی موفقیت برای معاون جدید سیاسی فرمانداری ری،نظرات خود را در خصوص مسایل حوزه رسانه و خبر بیان کردند.

ارسال نظرات