بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی از مراکز فرهنگی شهرستان ری

خبرگزاری بسیج: حجت‌الاسلام «احمد مازنی»، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های فرهنگی و هنری مجتمع ابوالفتوح رازی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۵۸۲۷۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، وی مهم‌ترین اولویت‌های فرهنگی را تقویت تعامل و ارتباط با اهالی فرهنگ و هنر دانست و افزود: کار فرهنگی باید به اهالی خود سپرده شود.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره توجه ویژه این کمیسیون به هنر گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس به تمام حوزه‌های هنری مرتبط است و تلاش می‌کند تا به همه رشته‌های هنری توجه داشته باشد اما این توجه و همکاری با شاخه‌های مختلف هنری به میزان پیگیری هنرمندان و صاحبنظران آن هنر خاص نیز مربوط می‌شود.

در ادامه «سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در سخنانی اظهار داشت: شهرستان ری دارای ظرفیت ویژه ای در حوزه فرهنگ و هنر است و تاکنون هنرمندان زیادی از این دیار کهن به جهانیان معرفی شده است.

وی افزود: با توجه به تقاضای مردم و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، زیر ساخت های فرهنگی موجود، جوابگوی نیاز مخاطبان نیست و این امر توجه ویژه مسئولان را می طلبد.

در ادامه حجت‌الاسلام «احمد مازنی» قول مساعدت و پیگیری برای رفع نیاز های فرهنگی و هنری را داد.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار