دانشجوی برتر بسیجی استان مرکزی تأکید کرد:

هدف از برگزاری کنگره شهدا رسیدن به سرمشق های عملیاتی/ کوتاهی مسئولین در امر شهدا گناهی نابخشودنی

یک فعال فرهنگی بسیجی گفت: الگو پذیری از شهدا که حماسه سازان ملت ایران هستند کشور را به سعادت و کمال واقعی می رساند.
کد خبر: ۹۱۵۸۲۶۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

امید همتی دانشجوی بسیجی استان مرکزی و فعال فرهنگی در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به اینکه باید در مسیر شهدا با نیت خالصانه قدم برداشت گفت: سخن گفتن از شهدا تنها در صورتی امکان پذیر است که همانند شهدا با خلوص نیت و آوردن تمام توان در صحنه باید وارد مسیر شد چراکه کار برای شهدا کاملا باید دلی و قلبی باشد.

این فعال فرهنگی هدف از برگزاری کنگره ها و یادواره های شهدا را رسیدن به سرمشق ها و الگوهای واقعی دانست و افزود: شهدا نه تنها برای جوانان الگوهای عملیاتی هستند بلکه برای ملت ایران و تمامی ملت های آزادی خواه جهان به عنوان قهرمانان واقعی مطرح هستند و الگو پذیری از این حماسه سازان ملت ها را به سعادت و کمال واقعی می رساند.

همتی با تأکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان از مهمترین اهداف کنگره شهدا است گفت: حرکت پر شتاب ملت ایران به سمت پیشرفت با حفظ اقتدار،عزت و استقلال تنها با ادامه راه شهدا امکان پذیر است و این اهمیت ترویج این راه را در بین نسل جوان می رساند و جوانان به عنوان ادامه دهندگان گام دوم باید با این مسیر آشنا شوند.

دانشجوی نخبه بسیجی برگزاری کنگره 6200 شهید استان مرکزی و نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس را افتخاری بزرگ برای استان دانست و افزود: این توفیق شامل حال مسئولین استانی شده که از این فرصت بهره مند شوند و همگان باید قدر این فرصت ایجاد شده را بدانند چراکه غفلت و کوتاهی در این مسیر گناهی نابخشودنی و خیانت به آرمان های شهدا است.

همتی در پایان خاطر نشان کرد: باید از همه ظرفیت های موجود چه مردمی و چه خصوصی برای برگزاری هرچه باشکوه کنگره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به کار بگیریم چراکه اگر این موضوع محقق شود قطعا برکات زیادی برای استان و حتی جامعه خواهد داشت.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات