خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه اشنویه گفت کاروان‌های راهیان نور در واقع یک حرکت انقلابی و ادامه راه شهیدان است که به نسل جوان می‌آموزد که شهدا برای چه هدفی و چگونه در برابر دشمنان ایستادگی کردند.
کد خبر: ۹۱۵۸۲۶۱
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴

عباس محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزار بسیج در ارومیه اظهار کرد: طی مراسمی با حضور تعدادی از مسؤولان ۶۰۰ نفر از بسیجیان برادر و خواهر اشنویه از حسینیه عاشقان حضرت ابوالفضل(ع) این شهرستان به یادمان شهید آبشناسان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در جهت شناساندن و انتقال فرهنگ شهدا به نسل جوان اعزام جوانان در قالب کاروان‌های راهیان نور انجام می‌شود، افزود: این اعزام‌ها از هفته پیش در اشنویه آغاز شده و تا اسفند ماه ادامه دارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه اشنویه ادامه داد: کاروان‌های راهیان نور در واقع یک حرکت انقلابی و ادامه راه شهیدان است که به نسل جوان می‌آموزد که شهدا برای چه هدفی و چگونه در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهید حسن آبشناسان در ۱۹ اردیبهشت ۱۳۱۵ در محله نازی‌آباد تهران به دنیا آمد و پس از رشادت‌های بسیار در جنگ تحمیلی وی در هشتم مهرماه ۱۳۶۴ در حالی که فرماندهی لشکر ۲۳ نوهد یا همان نیروی ویژه هوابرد و قرارگاه شمال‌غرب ارتش یعنی بخشی از قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) را به دوش داشت، به هنگام نبرد قادر که با برنامه‌ریزی خودش همراه بود، در منطقه سرسول کلاشین شمال عراق با ترکش توپ شربت شیرین شهادت را نوشید.

انتهای پیام/ ع

ارسال نظرات