خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت : جاذبه های راهیان نور کرمانشاه باید با یک موج رسانه ای قوی وپر طلابت به گوش مردم کشور برسد.
کد خبر: ۹۱۵۸۲۵۷
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرمانشاه، احمد رحیمی‌زاده ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه که در سالن جلسات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: می‌خواهیم شاخص‌های دفاع مقدس را در استان کرمانشاه، استانی که جنگ در آن آغاز شد و در آن پایان یافت و شهدا و جانبازان زیادی تقدیم انقلاب کرد است، معرفی کنیم.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به اینکه فردا سالروز بمباران شیمیایی در روستاهای نساردیره و زرده است، گفت: در کمتر از 2 ساعت در این 2 روستا بالغ بر 270 نفر شهید شدند و هنوز مردم این مناطق با عوارض و عواقب ناشی از آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

رحیمی‌زاده با بیان اینکه باید فرهنگ مقاومت مردم کرمانشاه را منتقل کنیم، ادامه داد: شهدا و اماکن دفاع مقدس در این استان بی‌نظیرند و در خیلی از نقاط استان آثار جنگ را می‌بینیم.

وی با اشاره به اهمیت گردشگری در درآمدزایی، تصریح کرد: راهیان نور امن‌ترین، مهم‌ترین و معنوی‌ترین سفر در کشور است، ما باید بتوانیم اماکن بکر و یادمان‌های دفاع مقدس را تبیین و به عنوان یک گردشگری تعالی بخش به کشور و سپس به دنیا معرفی کنیم.

وی بیان کرد: قرارگاه‌های مختلفی چون قرارگاه راهیان نور ارتش، نیروی انتظامی، جهاد سازندگی، دانشجویی، دانش‌آموزی و نیز مجموعه ستاد راهیان نور بین‌الملل که امور زائران خارجی را برعهده دارد در ستاد مرکزی راهیان نور فعالیت می‌کنند.

رحیمی‌زاده هفت استان آذربایجان غربی، کردستان،کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر و هرمزگان را مقصد کاروان‌های راهیان نور اعلام کرد و تاکید کرد: جاذبه‌های راهیان نور کرمانشاه باید با یک موج رسانه‌ای قوی و پرصلابت به گوش مردم کشور برسد.

وی در پایان از حضور یک گروه رادیویی و نمایندگان اغلب خبرگزاری‌ها در استان کرمانشاه به مدت یک‌ماه به منظور پوشش اخبار و کمک به معرفی بهتر اماکن و فعالیت‌های کاروان‌های راهیان نور خبر داد و از خبرنگاران استان خواست با این گروه همکاری کنند.

 

ارسال نظرات