خبرهای داغ:

بیانیه گام دوم انقلاب برقله های افتخار است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بی تردید بخشی از عقب ماندگی جامعه از عملکرد مسئولانی نشات می گیرد که اوامر مردم به دست آن هاست واز بیخ و بن با اصل انقلاب در تعارض اند وبا کارهایشان می خواهند چرخ انقلاب را از حرکت بازدارند.
کد خبر: ۹۱۵۸۲۵۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، محمدحسین صفارهرندی روز گذشته در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که در محل تالار بعثت شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب مانیفست آینده انقلاب است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: باتوجه به آنکه انقلاب معاندینی دارد و مدام در رسانه‌های خود به تصویرسازی غلط و منفی می‌پردازند، می‌بینیم که رهبر انقلاب در بخش نخست آن از اقدامات مثبت، خدمات و واقعیت‌های انقلاب یاد می‌کنند تا جامعه درک بهتری از انقلاب و قبل انقلاب داشته باشند؛ اینکه عده‌ای به تعریف و تمجید از زمان شاه می‌پردازند و مدام ادعا می‌کنند که اگر انقلاب نمی‌شد وضع مناسب‌تری داشتیم، حال اگر بیانیه گام دوم را بخوانند متوجه می‌شوند که چه خدماتی در طول 40 سال شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب ادعا نامه‌ای است در برابر آنانی که انقلاب را عامل عقب‌ماندگی می‌دانند، افزود: بی تردید بخشی از این عقب‌ماندگی از عملکرد مسؤولانی نشات می‌گیرد که اوامر و حوائج مردم به دست آن‌هاست و از بیخ و بن با اصل انقلاب در تعارض‌اند و آن را قبول ندارند و با کارهایشان می‌خواهند چرخ انقلاب را از حرکت بازدارند.

صفارهرندی برخی روشنفکر نمایان و افراد به اصطلاح مذهبی را که بحث نرمالیزاسیون نظام را مطرح می‌کنند، مخالف گفتمان انقلاب خواند و گفت: با برداشتن مواضع انقلابی مشکلات حل نخواهد شد کما اینکه سابقا در دولت‌های مختلف مشکلات حل نشده است.

وی افزود: برخی از طراحان نرمالیزاسیون نظام، تازه به این نتیجه رسیده‌اند که راهبرد آنان تنها فرصت‌سوزی بوده و نتیجه‌ای برای پیشرفت نظام ایجاد نکرده است، قطعا بهترین جواب برای این دسته از جامعه ی روشنفکری همان مذاکرات برجام و کنوانسیون‌های بین‌المللی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار