خبرهای داغ:

بیانیه گام دوم انقلاب درس آموز و مبین روحیه مقاومت است

حجت الاسلام جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : روحیه مقاومت وکسب عامل بازدارندگی سبب شد تا جواب دندان شکنی به طرف های اروپایی و آمریکایی بدهیم.
کد خبر: ۹۱۵۸۲۴۷
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵
 

به گزارش خبرگزاری  بسیج  از کرمانشاه، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان پیش از ظهر امروز در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که در محل تالار بعثت شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب، راهبردی حکیمانه و مهم برای رشد و پیشرفت ایران اسلامی است.

مسؤول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: پیاده کردن بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه به آن دلیل دارای اولویت است که بر تمام ابعاد جامعه و مناسبات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی سیطره داشته و ناظر بر همه آن‌هاست.

وی با اشاره به اینکه مخاطب اصلی این بیانیه جوانان هستند، گفت: اینکه همه مردم و عامه جامعه مورد خطاب این بیانیه هستند شکی در آن نیست، اما آنچه که از این بیانیه برداشت می‌شود و مورد توجه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری است آن است که جوانان نقش پررنگ‌تری می‌توانند در جامعه ایفا کنند، چراکه که آنان از روحیه آرمان‌خواهی برخوردار بوده و از محافظه‌کاری به دور هستند.

جلیلیان افزود: در سال‌های اخیر و در سیاست خارجی برخی دولت‌ها دیدیم که محافظه‌کاری و مذاکره با کشورهای اروپایی و آمریکایی نتیجه‌ای جزو پررو کردن طرف‌های خارجی ندارد و این درس بزرگی بود برای آنکه اثبات شود طرف‌های میز مذاکره بدعهد هستند و باید در مقابل با آن‌ها مقاومت را سرلوحه قرار داد.

وی با اشاره به انهدام پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی، خاطرنشان کرد: روحیه مقاومت و کسب عامل بازدارنگی سبب شد تا جواب دندان‌شکنی به طرف‌های اروپایی و آمریکایی بدهیم.

ارسال نظرات