خبرهای داغ:
صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۸۲۴۴
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ مسعود فروزان جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان در آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان آزادشهر گفت: این امنیت موجود در مرزها و شهرها بخاطر تدابیر و همکاری و همدلی دستگاه‌های مختلف است و برای پایداری امنیت موجود باید این تعامل، همکاری و همدلی ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به کشفیات مواد مخدر در استان گلستان گفت: مبارزه با مواد مخدر یکی از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری است و نیروی انتظامی برای مبارزه با آن تمام تلاش خود را انجام می دهد.

جانشین انتظامی گلستان افزود: ما در سال گذشته بیش از ۱۵ تن کشفیات مواد مخدر داشتیم و در همین زمینه ۴ الی ۵ باند بزرگ مواد مخدر را با همکاری سپاه و اطلاعات متلاشی شد و امسال کشفیات ما نسبت به سال گذشته کمتر بوده و تاکنون بیش از ۳ تن کشفیات داشته‌ایم.

سرهنگ فروزان اضافه کرد: اینکه کشفیات ما کم شده نشان از ورود کمتر مواد مخدر به استان را دارد و طبق آمارها ، ورود مواد مخدر به استان گلستان در سال جاری بصورت ۱۰۰ الی ۲۰۰ کیلو بوده و دیگر بصورت شبکه‌ای و کلان وارد استان نمی شود.

درپایان مراسم از زحمات و تلاشهای سرهنگ محمد رضا اصلانی فرمانده سابق انتظامی شهرستان آزادشهر طی 5 سال خدمت در این شهرستان تجلیل و سرهنگ سید داود حسینی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان آزادشهر معرفی شد. سرهنگ حسینی پیش از این فرمانده انتظامی مینودشت بوده است.

9

سید داوود حسینی

3

محمدرضا اصلانی

1

2

6

7

10

11

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها