سردار سلیمانی:

مشکلات اقتصادی امروز ناشی از جدایی راه اقتصاد از مسیر انقلاب اسلامی است

مسئول سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: شکلات اقتصادی امروز ناشی از جدایی راه اقتصاد از مسیر انقلاب اسلامی و پیروی از مکتب لیبرال سرمایه‌داری است.
کد خبر: ۹۱۵۸۲۴۱
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار غلامرضا سلیمانی امشب در طرح ولایت دانشجویی در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایرانتحول بزرگی در دنیا ایجاد کرد بطوریکه استکبار هنوز نتوانسته به درستی پی به توان انقلاب ما ببرد.
 
وی در ادامه تولد نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: مکتب سیاسی از درون انقلاب اسلامی به نام مردم‌سالاری دینی بیرون آمده است.   انقلاب اسلامی ایران زمانی که به وقوع پیوست ما در همه عرصه‌ها به پیشرفت‌های شگرفی دست پیدا کردیم از جمله در بعد مردم سالاری دینی که همگان شاهد آن هستیم.

سردار سلیمانی در ادامه بیان داشت: مردم‌سالاری دینی یک الگوی جدید در اداره جوامع انسانی محسوب می‌شود این در حالی است که پایان کار مکتب لیبرال دموکراسی است و همچنین سوسیالیسم به زباله‌دان تاریخ سپرده شده است.

وی با بیان اینکه حضرت امام (ره) توانست مفهوم قدرت را تغییر دهد، خاطرنشان کرد: ما در حوزه امنیتی و دفاعی توانستیم به قله‌های رفیعی دست یابیم و امروز که با تهاجم فرهنگی دشمن نیز روبرو هستیم انقلابمان متاثر از قدرت معنوی توانسته ایستادگی و مقاومت کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین حضور مردم در مراسمات مذهبی، اربعین حسینی، راهپیمایی‌ها در مناسبت‌های مختلف و دینداری و مقاومت آنان در مقابل جنگ اقتصادی دشمن را نمود‌هایی از قدرت نظام و انقلاب اسلامی برشمرد.

وی با ابراز تاسف گفت: بعد از دوران دفاع مقدس عده‌ای نسخه‌های توسعه غربی را در کشور پیاده کردند و عدم توجه به اموزه‌های دینی و ارزش‌های نظام و انقلاب سبب شده تا هم اکنون شاهد تبعیض و بی‌عدالتی، رانت، فساد، فاصله طبقاتی و مشکلات اقتصادی در کشور باشیم.

وی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی امروز ناشی از جدایی راه اقتصاد از مسیر انقلاب اسلامی و پیروی از مکتب لیبرال سرمایه‌داری است.
 
مسئول سازمان بسیج اشاره داشت: رئیس جنبش جلیقه زرد‌ها اذعان داشت ما برای مبارزه با ظلم و تبعیض و تاثیر از انقلاب اسلامی ایران به میدان آمده ایم.

وی در پایان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این بیانیه مسیر پیش رو را به ملت و بویژه جوانان نشان می‌دهد و مهمترین رسالت ما تشکیل مرحله دولت‌سازی و خلق تمدن بزرگ نوین اسلامی در آینده پیش رو است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها