خبرهای داغ:

حفر سه حلقه چاه آب در شاهرود/استفاده از فضای مجازی برای تخریب مسؤولان

معاون استاندار و فرماندار شاهرود گفت: مجوز حفر سه حلقه چاه گرفته شده و یک حلقه چاه منابع طبیعی هم بزودی وارد شبکه آبرسانی شهرستان می شود.
کد خبر: ۹۱۵۸۲۱۷
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳
حفر سه حلقه چاه آب در شاهرود/استفاده از فضای مجازی برای تخریب مسؤولانبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدکرم محمدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود به میزبانی حسینیه امام خمینی (ره) دفتر امام جمعه شاهرود از عملکرد مسوولان سابق شهرستان درباره تامین منابع آب آشامیدنی انتقاد کرد و تصریح کرد: این شهرستان ۱۵ سال با مشکل کم آبی روبرو بوده، اما در این مدت تدبیر اصولی انجام نشده و کار‌های مقطعی شده است.
محمدی درباره مشترکان پرمصرف و غیر مجاز آب آشامیدنی اظهار کرد: برخی از مشترکان در پایین دست روستاه‌ها از آب آشامیدنی برای آبیاری باغات استفاده کرده و بیشترین ضربه را به شبکه آبرسانی می‌زنند.
وی با اشاره به جلسه روز پیش در استانداری سمنان گفت: مجوز حفر سه حلقه چاه گرفته شده و یک حلقه چاه منابع طبیعی هم بزودی وارد شبکه آبرسانی شهرستان می‌شود.
فرماندار شاهرود در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نمازجمعه قرار گاه فرهنگی مردم است و در نمازجمعه رویکرد‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نظام اعلام می‌شود.
محمدی با بیان اینکه هدف از برپایی نمازجمعه بیان خدمات نظام، استفاده از ظرفیت‌های مردمی و ایجاد امیدواری بین مردم است، افزود: تقویت شورو نشاط و حضور مردم در نمازجمعه از وظایف همه مردم و مسوولان است.
معاون استاندار سمنان از عملکرد نامناسب برخی فعالان شبکه‌های اجتماعی انتقاد کرد و افزود: استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای تخریب مسوولان کوشا، کار ناشایستی بوده و این امر خلاف فرهنگ یک جامعه است.
محمدی با بیان اینکه "پلیس فتا" و دستگاه قضا باید با این موارد برخورد جدی کنند، ادامه داد: برخی پایگاه‌های اطلاع رسانی هم برای مدیرانی که عملکرد ضعیفی دارند حاشیه امن ایجاد می‌کنند تا مسوولان بالاتر نتوانند به آن‌ها تذکرات قانونی دهند.
وی در تشریح این مطلب تصریح کرد: فرماندار شاهرود در مساله‌ای به یکی از مدیران تذکر داد، اما برخی شبکه‌های اجتماعی برای حمایت از آن مسوول به فرماندار اهانت کردند.
رئیس دادگستری شاهرود هم در این نشست گفت: برای ورود دادگستری در باره فعالیت‌های ناصحیح برخی افراد در فضای مجازی، لازم است، شکایت شاکی حقیقی یا حقوقی وجود داشته باشد.
روح الله اسماعیلیان با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های اداره دادگستری رسیدگی به شکایت از شبکه‌های اجتماعی است، افزود: باید با طرح شکایت هزینه را برای اهانت کنندگان بالا بردتا از تکرار تخلف جلوگیری شود.
رضا مهدیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود هم از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در چهلمین سالگشت اقامه نماز جمعه خبر داد و افزود: برپایی نمایشگاه عکس، نمایشگاه خوشنویسی، اهدای کتاب، نمایشگاه کتاب، مسابقه کتابخوانی از برنامه‌های در نظر گرفته شده این مناسبت است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها