مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان با اشاره به برقراری امنیت پایدار به برکت مجاهدت نیروهای مسلح و امنیتی کشور، برخورد با مفاسد اقتصادی را از الزامات اقتصاد پایدار دانست.
کد خبر: ۹۱۵۸۲۰۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی با حضور بسیجیان گردان بیت المقدس در حسینیه سپاه ناحیه فارسان برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان با حضور در جمع بسیجیان گفت: امروزه ایران اسلامی دارای جایگاهی است که بسیاری از کشورها در حسرت اقتدار و قدرت نمائی های ما هستند.

حجت الاسلام رضایی افزود: جمهوری اسلامی ایران بارها و بارها به همگان ثابت کرده که در بحث امنیت ملی خود با هیچکس و هیچ کشوری شوخی ندارد و معامله نخواهد کرد. این امر را در سوریه به خوبی مشاهده کردیم و امروز نیز در جریان هدف قرار دادن پهباد امریکائی و همچنین توقیف نفتکش انگلیسی دیدیم.

وی ادامه داد: امروزه دیگر آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی به خوبی فهمیده اند که نباید با ایرانی ها به زبان زور صحبت کرد. خود امریکائیها هم اعتراف کرده اند که اگر ایران اسلامی اراده کند به راحتی توان بستن تنگه هرمز را خواهد داشت و هیچکدام از کشورهای عربی همسایه نیز در حد و اندازه ایران نیستند که بخواهند با ما مقابله کنند.

حجت الاسلام رضایی در ادامه عنوان کرد: به لطف سردار سلیمانی ها و سپاه و بسیج و سایر نیروهای امنیتی انقلابی، امروزه امنیت مقتدرانه و پایدار داریم؛ اما اصلی‌ترین چالش فعلی کشور به مشکلات اقتصادی معطوف می‌شود، معضلی که تنها با تدبیر و تکیه بر توان داخلی عبور از آن امکان پذیر خواهد بود.

وی تصریح کرد: هر کشوری به فراخور شرایط جاری و ساری در آن و موقعیت‌های جغرافیایی، منطقه‌ای، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و با عنایت به فرصت‌ها و تهدیدهایی که با آن مواجه است از شرایط کمی و کیفیِ اقتصادیِ متفاوتی برخوردار است که به تبع ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست، حال باید ببینیم که چطور از این شرایط برای بهبود اوضاع بهره بگیریم.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به نقش بسیار تأثیرگذار تولید داخلی در ایجاد رونق اقتصادی و توسعه فرصت‌های شغلی، اظهار کرد: پیش نیاز حمایت از کالای ایرانی، مقابله با واردات بی رویه است و تا زمانی که این امر خطیر به صورت قطعی و حداکثری محقق نشود اقتصادی پویا و قدرتمند بر جامعه اسلامی ما حاکم نخواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از الزامات اقتصاد کشور ما، برخورد با مفاسد اقتصادی است که بارها و بارها رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید داشته اند و دولت نیز باید بر این امر اهتمام ورزد.

 

ارسال نظرات