خبرهای داغ:
بازدید مسئولان سازمان بسیج اصناف قم از اتحادیه نانوایان، تقدیر از پیشکسوت پاسداربسیجی و انتخاب نماینده عتبات عالیات در مجموعه تجازی موسی بن جعفر (ع) بخشی از برنامه‌های این سازمان می‌باشد.
کد خبر: ۹۱۵۸۱۹۱
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم تجلیل از پاسدار پیشکسوت محمد علی قاسمی موحد فرمانده حوزه شهید باهنر سازمان بسیج اصناف با حضور نماینده ولی فقیه در بسیج اقشار قم برگزار گردید.

در این مراسم که به همت سازمان بسیج اصناف و پایگاه شهید مهدی عراقی و با حضور بسیجیان این پایگاه برگزار گردید، حجت الاسلام سیدرضا عظیمی به تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار ائمه جمعه سراسرکشور پرداخت.

در پایان این برنامه نیز با تقدیم لوح یادبود از محمدعلی قاسمی تجلیل شد.

همچنین سازمان بسیج اصناف استان قم از پایگاه شهدای نانوای قم بازدید کردند. در این بازدید عباس روحی مسئول سازمان آمادگی سازمان بسیج اصناف استان قم را جهت پشتیبانی و همکاری با آن پایگاه اعلام داشته و از طرح‌هایی که در راستای اشتغالزایی و کمک به معیشت همشهریان عزیز باشد اعلام حمایت نمود، سپس علی اکبر زارعی فرمانده پایگاه و رئیس اتحادیه نانوایان نیز گزارشی از اقدامات آن پایگاه ارائه داد.

در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات که با حضور هیات امنا و معتمدین پاساژدر مسجد مجتمع تجاری امام موسی بن جعفر (ع) برگزار شد، برادر بسیجی صبوری به عنوان نماینده ستاد عتبات عالیات در این مجتمع تجاری انتخاب شد و از ستاد بازسازی جهت جمع آوری کمک‌های مردمی حکم مسئولیت دریافت کرد.
 
بازدید مسئولان بسیج اصناف قم از اتحادیه نانوایان + تصاویربازدید مسئولان بسیج اصناف قم از اتحادیه نانوایان + تصاویر
 
بازدید مسئولان بسیج اصناف قم از اتحادیه نانوایانبازدید مسئولان بسیج اصناف قم از اتحادیه نانوایانبازدید مسئولان بسیج اصناف قم از اتحادیه نانوایانبازدید مسئولان بسیج اصناف قم از اتحادیه نانوایانبازدید مسئولان بسیج اصناف قم از اتحادیه نانوایان + تصاویر
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها