خبرهای داغ:
مرحله دوم از فراخوان گردان بیت المقدس حوزه مقاومت شهید محمد منتظری ناحیه مقاومت شهرستان فلاورجان در محل حوزه شهید محمد منتظری قهدریجان انجام شد.
کد خبر: ۹۱۵۸۱۸۱
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، با تلاش حوزه مقاومت  شهید منتظری قهدریجان دومین مرحله از فراخوان گردان بیت المقدس این حوزه با حضور جانشین ناحیه سپاه فلاورجان ، معاونت سرمایه انسانی سپاه فلاورجان ، شورای حوزه ، ارکان گردان و بسیجیان برگزار شد.

 سرهنگ دوم پاسدار در این برنامه بر نقش فعال گردان بیت المقدس تاکید کرد و از بسیجیان حاضر در این برنامه درخواست کرد تا با جدیت برنامه های این گردان را پیگیری کنند.

در ادامه  فرماندهی حوزه شهید منتظری قهدریجان در این قسمت برنامه از حضور فعال بسیجیان در این کلاسها قدردانی کرد.

همچنین در ادامه این فراخوان بسیجیان با نحوه کار گروهان‌های امنیتی آشنا شدند که همراه با تمرین عملی توسط بسیجیان زیر نظر مربیان محترم این آموزش انجام شد.

در پایان برنامه هم حجت الاسلام کریمی با حضور در بین بسیجیان و اشاره به این که حضور بسیجیان در عرصه های مختلف موثر است افزود: با حضور خود موثر در تحقق بخشیدن گام دوم تا انقلاب باشید.

وی ادامه داد: پیروزی این انقلاب اسلامی وعده خداوند متعال و وعده ائمه معصومین (ع) است و این انقلاب زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج) است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها