فرماندار آستانه‌اشرفیه راهیان نور گفت: دشمن با تمام توان خود در حال برنامه‌ریزی جهت ایجاد شکاف میان افکار نسل جوان با آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۱۵۸۱۶۹
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، رحیم حیدری، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه امروز، ۲۹ تیرماه در جلسه ستاد راهیان نور، با تاکید بر لزوم حفظ ارتباط نسل‌های سوم و چهارم انقلاب با ارزش‌های دفاع مقدس، اظهار کرد: راهبرد بازدید از مناطق جنگی به منظور آشنایی و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی راهیان نور را نقطه قوت کشور در برابر تهاجمات فرهنگی استکبار جهانی علیه ملت ایران به ویژه جوانان و نوجوانان دانست و افزود: دشمن با تمام توان خود در حال برنامه‌ریزی جهت ایجاد شکاف میان افکار نسل جوان با آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس است.

این مقام مسئول یادآور شد: آمریکا در جنگ‌های مختلفی که طی سالیان گذشته علیه ملت ایران به راه انداخته دچار شکست و انزوا شده است و تنها ابزار باقیمانده جنگ نرم در قالب مسائل فرهنگی و اقتصادی با هدف ناامید کردن مردم از حاکمیت است.

فرماندار آستانه اشرفیه اضافه کرد:‌ علیرغم تمام مشکلاتی که استکبار جهانی به واسطه تحریم‌های ناجوانمردانه برای ملت ما فراهم آورده، مردم ایران با اقتدار پای آرمان‌های اسلام و انقلاب ایستاده‌اند لذا تیر دشمنان دوباره به سنگ خورده و مجبور به عقب‌نشینی هستند.

حیدری با بیان اینکه مردم ایران فرهنگ ایثار و شهادت را با جان و دل باور دارند و گذشتن از جان در مسیر خدا را افتخاری عظیم برای خود می دانند، خاطرنشان کرد: راهیان نور در واقع ادامه دادن راه شهداست.

وی با اشاره به اثربخشی اردوهای راهیان نور، از این حرکت فرهنگی و معنوی به عنوان ابراز موثر در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن یاد کرد و گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور موجب ایجاد روح معنویت در دانش‌آموزان و دانشجویان می‌شود و با توجه به اینکه بازدید از مناطق عملیاتی جنوب تاثیر بسزایی در روحیه جوانان دارد، باید تلاش کنیم این اقدام از سوی مسئولان تداوم یافته و تقویت شود.

فرماندار آستانه اشرفیه تاکید کرد: برنامه‌های ملی و مذهبی که در طول سال برگزار می‌شود مختص دستگاه خاصی نبوده و همه موظفند در اجرای آنها نهایت همکاری و تلاش را داشته باشند. هزینه کردن برای اردوهای راهیان نور تقویت فرهنگ ایثار و روحیه مقاومت را بین نسل‌های جوان انقلاب به همراه دارد و همچنین موجب یادآوری حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان در طول هشت‌سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

ارسال نظرات