اجلاسیه کمیته ورزش کنگره نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و6200شهید استان مرکزی در اراک با حضور مسئولین مربوطه برگزارگردید.
کد خبر: ۹۱۵۸۱۴۸
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ نشست کمیته ورزش کنگره نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و6200شهید استان مرکزی برگزار شد و در این نشست مطرح گردید که باتوجه به رویکرد ستاد مرکزی طبق برنامه ریزی های صورت گرفته بزودی اجلاسیه کمیته ورزش کنگره نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهیداستان مرکزی با حضور مسئولین کشوری واستانی برگزار خواهدشد.

در این نشست و با توجه به برنامه های کمیته ورزش ، میبایست تاثیرگذار باشد و درهمین راستان این کمیته برنامه خوبی را در همین راستا پیش بینی نموده که از آن جمله می توان به خاطره گویی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در محل مسابقات استانی ،کشوری وبین المللی در سطح استان مرکزی اشاره نمود.

در این جلسه ضمن اشاره به برگزاری اجلاسیه ورزش که در خمین و با حضور امیر خادم معاون وقت وزیر ورزش وجوانان در بیت قدیمی برگزار که اجرای این اجلاسیه ها در سطح استان گام مهمی در تحقق اهداف والای کنگره می باشد.

در سال گذشته و سال جاری برنامه های فرهنگی مناسبی در این استان در ورزش صورت گرفته که می توان به نامگذاری 15 پروژه ورزشی با نام شهدا ، دیدار با خانواده معظم شهدا ، توزیع کتاب شهید آسنجرانی در باشگاههای ورزشی ، توزیع بسته های فرهنگی در مسابقات بین المللی توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی و هیات های ورزشی اشاره نمود.

در پایان این جلسه با موضوع برنامه های شاخص کشوری و بین المللی تا پایان سه ماهه دوم سال جاری بعنوان برنامه های مهم در راستای کنگره نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و6200 شهید استان مرکزی می باشد بحث و گفتگو گردید.

ارسال نظرات