فعال فرهنگی:

فعالیت‌های مسجدی سرمایه‌گذاری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است

با اشاره به اهمیت فعالیت در فضای امن مساجد، اظهار داشت: تربیت مسجدی و هر گونه فعالیت فرهنگی و دینی در فضای مطمئن کانون‌های فرهنگی هنری، سرمایه گذاری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.
کد خبر: ۹۱۵۸۱۳۸
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی قلیزاده ه در نشست هماهنگی مسئولان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در عجب‌شیر افزود: اهمیت فعالیت در این کانون‌ها زمانی مشخص می‌شود، که نتیجه شیوه ها و مسیرهای تربیتی با هم مقایسه و آمارها به طور شفاف و کاربردی ارائه شود تا خانواده در انتخاب خودشان ملاک و الگو داشته باشند.

وی ادامه داد: وقتی جوانی، دچار انحراف یا آسیب اجتماعی می‌شود؛ با ده‌ها میلیون هزینه و صرف وقت و زمان نمی‌توان او را به حالت اولیه زندگی برگرداند در حالی که می‌توان با کمترین هزینه و تربیت دینی و قرآنی و مسجدی وی را از انواع آسیب‌های اجتماعی که به صورت دام‌های خطرناک در مسیر زندگی پهن شده نجات داد.

قلیزاده ادامه داد: در واقع جذب جوانان به مساجد و آموزش آموزه‌های دینی، نوعی پیشگیری از آسیب‌ها و پیشگیری از تحمیل انواع هزینه‌های مبارزه با انحرافات اجتماعی است و اینجاست که باید به چنین مراکزی بهای بیشتری داد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار