مسئول سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: امریکا به تحریم و فشار دل بسته بود، ولی صبوری ملت ایران را دیدید این از مولفه‌های قدرت انقلاب اسلامی است. امروز مقاومت در ایران در دنیا الگو شده است.
کد خبر: ۹۱۵۸۱۲۳
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار سلیمانی در دوره تربیت مربی طرح شهید بهنام محمدی در مشهد اظهار داشت: بسیج بزرگترین تشکیلات مردم نهاد دنیا و تکامل یافته مردم سالاری دینی است که شناخت انقلاب و دستاورد‌های ان ما را به این نکته می‌رساند.
 
وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران سرآغاز یک سلسله تحولات تاریخ بشر محسوب میشود.

مسئول سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: بعد از جنگ دوم جهانی اتفاقاتی منجربه به یک هندسه قدرت حاکم بر دنیا ایجاد شد انقلاب اسلامی این هندسه قدرت را برهم زد. ولی تحول عمیق تری را انقلاب رقم زد و آن تغییر مولفه و مفهوم قدرت بود. استعمار انگلیس در زمانی که ما موفقیتی می‌خواست نصیبمان شود مانع می‌شد. یک میلیون هکتار از ایران در دوران قاجار و پهلوی جدا شد و تمام این جدایی با سیاست‌های خباثت آمیز انگلیس اتفاق افتاد.

وی در ادامه افزود: امروز در خلیج فارس ناو و شناور انگلیسی و امریکایی حضور دارند. در منطقه پایگاه‌های هوایی دارند، ولی با این همه قدرت نظامی نتوانستند به اهداف خود دست یابند. سوال اینجاست ایا ناتو قدرت و تکنولوژی خود را از دست داده یا مفهوم قدرت تغییر کرده است. امام (ره) با انقلاب اسلامی مفهوم قدرت را تغییر داد.

سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را برای دهه‌های پیش رو تبیین فرمودند. ما ریشه‌هایی مستحکم و توانایی بالقوه در عرصه‌های مختلف داریم که برنامه‌هایی تدوین کنیم تا ایران را به جایگاه شایسته برسانیم و به الگوی مردم سالاری دینی برسانیم و فتنه دشمن را در رسیدن به این هدف خنثی کنیم و این دست یافتنی نیست مگر با تشکیلات مردمی بویژه تشکیلات جوانان و نوجوانان.

وی بیان داشت: برنامه شهید بهنام محمدی بستری است که باید توسعه یابد. ما همیشه بر مشکلات لجستکیکی و مادی فایق آمدیم. رهبری فرمودند: بسیج، سازمان مردمی است که اگر درست شناخته نشود به بسیج ظلم شده است.

سردار سلیمانی تاکید داشت: توسعه تشکیلاتی بسیج دانش اموزی از مقطع مهد تا مقاطع بالاتر را باید داشته باشیم و شاه بیت ورود به بسیج دانش آموزی باید طرح شهید بهنام محمدی باشد.

وی افزود: باوری که در سازمان بسیج است این است که همه ملت ایران بسیجی هستند و مخالفان این ملت و نظام و انقلاب که در میدان دشمنان انقلاب قرار گرفتند تکلیفشان مشخص است.

وی ادامه داد: رهبری راه بسیج و بستر و اهداف آن را مشخص و صدهابار تبیین فرمودند: و خارج از این مسیر نباید حرکت کرد.

مسئول سازمان بسیج مستضعفین عنوان داشت: امریکا به تحریم و فشار دل بسته بود، ولی صبوری ملت ایران را دیدید. این مقاومت از مولفه‌های قدرت انقلاب اسلامی است. امروز مقاومت در ایران در دنیا الگو شده است.

وی در پایان گفت: کار تشکیلاتی حایز اهمیت است و بدون تشکیلات نمیتوانیم از انقلاب پاسداری و برای نظام تولید قدرت کنیم.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها