عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

گاندو توانست اقتدار حافظان امنیت را به خوبی به تصویر بکشد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سریال گاندو توانست اقتدار حافظان امنیت و سربازان گمنام را به خوبی به تصویر بکشد اظهارداشت: این افراد که به صورت گمنام در تأمین امنیت کشور به صورت شبانه روز تلاش می‌کنند و بی وقفه و مستمر از خانواده و حقوق فردی و شخصی که دارند ایثار می‌کنند، تلاش می‌کنند جلوی پروژه نفوذ را بگیرند چراکه مشکلات امنیتی ایجاد شود کشور دچار گرفتاری‌هایی زیاد می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۸۱۲۱
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد اسماعیل سعیدی با اشاره به سریال گاندو اظهار داشت: این سریال طبق اسناد و مدارک واقعی ساخته شده بود و روایتش به نوعی عملکرد خوب امنیتی در مورد مسائل کشور است که وجه دیگری از اقتدار کشور را به تصویر می‌کشید.

وی افزود: موضوع نفوذ در جمهوری اسلامی یک واقعیت غیرقابل انکار است و این سریال پر مخاطب توانست گوشه‌ای از پروژه نفوذ را به تصویر بکشد.

سعیدی با اشاره به مباحثی که پیرامون کاهش بودجه صدا و سیما به‌خاطر پخش سریال گاندو مطرح شده است خاطرنشان کرد: دولت می‌خواهد هزینه‌ها و اعتبارات را مدیریت کرده و از این طریق به صدا وسیما فشار وارد کند که این کار  توجیه منطقی ندارد و باعث می‌شود قضاوت و دقت نظری که مردم دارند احساساتشان جریحه‌دار شود و این کار به ضرر آن‌هایی است که می‌خواهند این نوع رفتار و برخوردارها داشته باشند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: دولت باید از این موضوع حمایت و استقبال می‌کرد چرا که این پرونده باعث شد دولت صاحب 1700 میلیارد دلار شود لذا دولت باید به مسئولین این پرونده مدال افتخار ملی اعطا می‌کرد.

سعیدی یادآور شد: در مجلس شورای اسلامی نیز عده زیادی از نمایندگان به خاطر پخش سریال گاندو و تقاضای ادامه این نوع تولیدات، از ریاست صدا و سیما حمایت کردند و در کمیسیون فرهنگی نیز پیشنهاداتی در خصوص تجلیل از عوامل و دست اندرکاران این سریال داده‌ایم.

وی با اشاره به ضرورت تجلیل از عوامل سریال گاندو تصریح کرد: این سریال که مورد استقبال جمعیت کثیری از مردم کشور شد، باعث شد مردم بیشتر به آینده کشورشان امیدوار شوند، و باید از عوامل و دست اندرکاران این سریال تجلیل کرده تا در تولید چنین سریال‌هایی انگیزه بیشتری داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار