معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت گفت: دوره خدمت سربازی یک فرصت ارزشمند برای تربیت و پرورش نیروی کارآمد به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۱۵۸۱۰۶
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سرهنگ جبار فصاحت در نشست صمیمی با سربازان وظیفه در حسینیه ستاد فرماندهی سپاه سردشت، اظهار کرد: دوره خدمت سربازی یک فرصت ارزشمند است تا برای تربیت و پرورش نیروهای کارآمد گام برداشته شود.

وی با بیان اینکه هر کشوری برای دفاع از تمامیت ارضی و دفاع از استقلال و مرزهای خود، نیاز به نیروی مقتدر دفاعی دارد، افزود: تاریخ نشان داده است که هر اندازه یک کشور به لحاظ تجهیزاتی و نیروی انسانی آمادگی بیشتری داشته، به طور طبیعی از استقلال و امنیت بیشتری برخوردار بوده است.

این مسوول ضمن ارزیابی وضعیت سربازان وظیفه در زمینه مسائل اعتقادی، ولایتمداری، امور سیاسی و فرهنگی، سعی و تلاش مسئولین قسمت‌های عقیدتی سیاسی، تربیت و آموزش و سایر قسمت‌های مرتبط را در بالا بردن روحیه اعتقادی و معنوی سربازان وظیفه را از اولویت های کاری برشمرد.

سروان پاسدار اباذر سلیمانی معاون نیروی انسانی سپاه سردشت نیز در ادامه قانون گرایی، نظم پذیر شدن، مقابله با سختی‌ها و افزایش قدرت تحمل، گسترش و تقویت قدرت ارتباط با دیگران و … را از جمله آثار مفید دوران مقدس خدمت سربازی دانست و تصریح کرد: سربازی علاوه بر آنکه مورد تاکید در دین مبین اسلام است، تاثیر مستقیمی در پرورش انسان هایی صبور، مقاوم ، مستقل و مفید برای آینده اجتماع دارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات