حجت الاسلام منتشلومسول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره درنشست روشنگری درگردان شهیدخرازی بااشاره به تلاش‌های آمریکادرزمینه‌های مختلف دربه حاشیه بردن موفقیت‌های کشورمان گفت:دشمن باجنگ رسانه‌ای سعی دربه حاشیه بردن موفقیت‌های ایرانیان رادارد.
کد خبر: ۹۱۵۸۱۰۳
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره در نشست روشنگری درگردان شهیدخرازی بااشاره به تلاش‌های آمریکادرزمینه‌های مختلف دربه حاشیه بردن موفقیت‌های کشورمان گفت: دشمن باجنگ رسانه‌ای سعی دربه حاشیه بردن موفقیت‌های ایرانیان رادارد.

وی در ادامه افزود: امروزه شما به هر جای جهان سفر کنید می‌توانید مشاهده کنید که تبلیغات منفی بر علیه ایران در سطح جهان بسیار زیاد است بصورتی که بسیاری از شهروندان کشور‌های دیگر ایرانی‌ها را تروریست می‌پندارند و نمی‌توانند میان ایران و عراق و یا حتی افغانستان تفاوتی قایل شوند، برخی هم باور دارند که ایرانی‌ها همان داعشی‌ها هستند و نمی‌دانند که ایرانی‌ها به زبان فارسی صحبت می‌کنند و نه عربی.

منتشلواضافه کرد:در حالی که ایران در اوج اقتدار نظامی خود طی بیش از دو هزار سال گذشته است و توانسته بعد از قرن‌ها به مرز دریای مدیترانه برسد و دشمنان خود را در سرتاسر منطقه شکست دهند رسانه‌های دشمن پشت جبهه‌ها را هدف قرار می‌دهند و کاری می‌کنند که این موفقیت‌ها و پیروزی‌ها به گونه‌ای به ضرر تلقی گردد و برخی شعار‌های هنجار شکنانه و دلسرد کننده نسبت به این موفقیت‌ها مطرح می‌کنند.

مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره خاطرنشان کرد: تاثیر رسانه‌های دشمن آنقدر زیاد است که حتی روی نمایندگان مجلس نیز تاثیر می‌گذارد، چه رسد به عوام که نمی‌توانند درک کنند اگر جوانان برومند ایرانی در سوریه و عراق با دشمن رویارو نشده بودند امروزه باید با داعش در تهران می‌جنگیدند.

فقط ببینید موفقیت‌های بی نظیر ایرانیان را چگونه با جنگ رسانه‌ای کمرنگ می‌کنند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات