مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: دوری از عزت انقلابی و دل بستن به استکبار ذلت و خواری در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۵۸۰۶۰
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
دوری از عزت انقلابی ذلت و خواری در پی دارد
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد در نشست بصیرتی کارکنان گردان امام حسین (ع) شهرستان تنگستان، اظهار داشت: استکبارستیزی انقلاب ما ریشه در قرآن و آموزه‌های دینی دارد به همین خاطر خللی در آن به وجود نمی‌آید و اصالتاً و با لذات نمی‌توانیم با استکبار کنار بیاییم.

مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: عزت امروز نظام جمهوری اسلامی مرهون فداکاری و ایثار شهدا و جانبازان و ایستادگی ملت غیور ایران در برابر تجاوزات و تهدیدات و زیاده‌خواهی‌های نظام استکباری است.

اعلمی‌نژاد یادآور شد: اولین انقلابی گری در عالم خلقت خدای متعال بوده و در مرحله بعد اولیاء، پیامبران و ائمه اطهار بودند که در مقابل ظلم و زور ایستاده و مطالبه گری و خدمت به مردم داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه عزت نظام جمهوری اسلامی مرهون پیروی از ولایت‌فقیه به عنوان تداوم خط امامت است، بیان داشت: ولایت‌فقیه همچون کوه در برابر دشمنان ایستاده و مردم ولایتمدار نیز پشتیبان ایشان بوده و هستند.

مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق (ع) بوشهر درباره رابطه استکبارستیزی و انقلابی بودن از نظر مفهوم و رویکرد اظهار کرد: استکبارستیزی از شاخصه‌های انقلابی بودن است.

اعلمی‌نژاد با تأکید بر اینکه در حال حاضر از رهبر معظم انقلاب انقلابی‌تر در دنیا سراغ نداریم، گفت:  وقتی به ادبیات مقام معظم رهبری نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم کسی که سبک زندگی حسینی دارد نمی‌تواند با استکبار کنار بیاید.

وی با اشاره به اینکه دشمن نتوانسته نظام ایران را دچار مشکل کند دلیلش آن است که نظام اسلامی ایران ولایی است، افزود: انقلاب ما با ولایت سرزنده و شاداب باقی خواهد ماند و باوجوداین انقلاب، استکبار به مرگ تدریجی در حال وقوع است.

مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر در پایان گفت: دوری از عزت انقلابی و دل بستن به استکبار ذلت و خواری در پی خواهد داشت.

پایان خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها