خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: مراسم بزرگداشت عملیات غرورآفرین مرصاد روز پنجشنبه 3 مرداد ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۸۰۵۲
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

بزرگداشت عملیات  غرورآفرین مرصاد در همدان برگزار می‌شودعلی اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تجلیل از رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: مراسم بزرگداشت عملیات غرور آفرین مرصاد در همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ما امروز آسایش و امنیت خود را مدیون از جان گذشتگی‌ها  و فداکاری‌های شهدا هستیم، گفت: باید بدانیم که حفظ استقلال این کشور تنها از راه مقاومت به دست می‌آید و شهدای عزیز ما بهترین آموزگاران درس مقاوت به جوانان هستند.

مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) همدان افزود: تمام عملیات‌های برگزار شده در دوران دفاع مقدس نشانگر جلوه‌ای از اخلاص و توکل جوانان این مرز وبوم بوده که از جمله این عملیات‌ها، عملیات مرصاد است.

وی با اشاره به نقش رزمندگان همدان  در عملیات مرصاد گفت: منافقین کوردل سعی داشتند در اواخر جنگ به داخل کشور نفوذ کنند که با امدادهای الهی و هوشیاری رزمندگان این امر محقق نشد.

کریم‌پور ضمن دعوت از خانواده معظم شهدا و رزمندگان و مردم غیور همدان  برای شرکت در این مراسم بیان داشت: مراسم بزرگداشت عملیات غرورآفرین مرصاد روز پنجشنبه 3 مرداد ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار می‌شود.

وی گفت: این مراسم با سخنرانی سردار «فتح الله جعفری» از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات