خبرهای داغ:
شعار انقلاب اسلامی، امت واحده، به سمت خدامحوری با خود سازی و جامعه سازی است و انتقال این موضوع به دنیا و تمدن سازی در مقابل تمدنی که با اراده انسان دنیا را بحرکت در آورده کار سختی است.
کد خبر: ۹۱۵۸۰۲۷
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان ، نشست سیاسی با حضور پایوران رسمی و وظیفه با سخنرانی سید رضا حجازی، کارشناس سیاسی  برگزار شد.

حجازی در این برنامه اظهار داشت: یکی از مراحل گام دوم انقلاب خود سازی است.در گام اول تمام شهدا با خود سازی وارد صحنه انقلاب شدند و به این دنبال بودند که خداوند روی زمین محور باشد ولی امروزه عده‌ای ادعا می‌کنند باید خود محور باشند و تفکر لیبرالیسم و اومانیسم را محور خود قرار می دهند.

وی ادامه داد: شعار انقلاب اسلامی، امت واحده ، به سمت خدامحوری با خود سازی و جامعه سازی است و انتقال این موضوع به دنیا و تمدن سازی در مقابل تمدنی که با اراده انسان دنیا را بحرکت درآورده  کار دشواری است.

این هادی سیاسی  با اشاره به این‌که چرا امروز تمام دنیا در مقابل ما ایستاده خاطرنشان کرد:  ما توانستیم در برابر تمدنی که بدست آنها ساخته شده بود ایستادگی کنیم و توانمند و قدرتمند شدیم ، برای اینکه قدرتمند تر بشویم باید اول از انقلاب اسلامی که از سال 1341 آغاز شده  و تا به امروز ادامه دارد شناخت پیدا کنیم و بصیرت مردم را بالا ببریم .

وی در ادامه افزود: دشمن هر روز برای انقلاب و بر اندازی آن برنامه ریزی می کند، نمونه آن حذف حجاب، تحریم های اقتصادی و جنگ نرم  است که در برابر آن مقام معظم رهبری امام خامنه ای دستوراتی را مانند تشکیل هیئت های اندیشه ورز ، اقتصاد مقاومتی ، رونق تولید ، حمایت از کالای ایران را صادر می نمایند.

حجازی در ادامه افزود: درگام دوم انقلاب باید تمام تجربیات وتوانمند هایمان در گام اول انقلاب  را به نسل جوان انتقال بدهیم تا  در گام دوم انقلاب پیروز شوند .

حجازی در پایان خاطر نشان کرد: از بین بردن حجاب، آسیب رساندن به اصل انقلاب اسلامی، تغییر انقلاب فرهنگی به سمت انقلاب سیاسی از اهداف شوم دشمن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها