حجت‌الاسلام باباخانی بر لزوم رفع رکود به‌وجود آمده در انجمن‌های اسلامی تأکید کرد و گفت: رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی ارتقاء انجمن‌های اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۵۸۰۱۸
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام مجید باباخانی مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در نشست با اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان یزد که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری عنوان داشت: یکی از نکات مهم در این بیانیه مرور گذشته است.
وی افزود: وقتی به دنبال ترسیم مسیر آینده هستیم باید گذشته را درست مطالعه و بررسی کنیم که این امر در سازمان تبلیغات اسلامی با تغییرات در مدیریت این سازمان مصادف شد.
باباخانی با اشاره به اهمیت و جایگاه تشکل‌های دینی اظهار داشت: تمام فعالیت‌ها و مأموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی توسط تشکل‌های دینی قابل انجام است.
باباخانی با اشاره به گستردگی فعالیت‌های انجام شده توسط تشکل‌های دینی در کشور افزود: ساختار ایجاد شده و نتایج کسب شده را در حوزه تشکل‌های دینی باید به‌عنوان ذخایر ارزشمند حفظ کنیم، اما از طرفی هم نباید در گذشته ماند بلکه باید با استفاده از تجربیات پیش برویم.
مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی ارتقاء انجمن‌های اسلامی است.
وی بر لزوم رفع رکود به وجود آمده در انجمن‌های اسلامی تأکید کرد و گفت: انجمن اصناف از جمله ظرفیت‌های مغفول مانده است که باید آن را احیا کرد.
گفتنی است، در ادامه این نشست اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی یزد به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود پرداختند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات