خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شوش بیان کرد:

ترامپ با کمک رسانه های غرب بازی جدیدی را آغاز کرد

سرگرد ایمانی در گفتگوی ویژه در خصوص مسائل اخیر با خبرنگار بسیج گفت: ترامپ با کمک رسانه های غرب بازی جدیدی را آغاز کرده است.
کد خبر: ۹۱۵۸۰۰۹
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۶

 

سرگرد علیرضا ایمانی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شوش گفت: آمریکا عزمش را برای بازگشت دوباره به خلیج فارس جزم کرده است گواه آن هم فضا سازی رسانه ای چند ماه اخیر و ادعاهای واهی و اتهاماتی است که به جمهوری اسلامی ایران وارد می کند.

 

وی افزود: اینکه امریکا همیشه از ایران یک دشمن برای منطقه و جهان ساخته است حرف تازه ای نیست ، اما این روزها پس از مقاومت مردم یمن در مقابل تهاجم نظامی عربستان و به ویژه عقب نشینی امارات در این جنگ ، ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا با کمک رسانه های غرب بازی جدیدی را آغاز کرده است که از چند جهت بررسی قابل بررسی است.

 

فرمانده سپاه شوش تاکید کرد؛ انفجار چندین نفتکش در اطراف تنگه هرمز ، ربودن نفتکش گریس ۱ و ادعای کذب سرنگونی پهباد ایرانی همگی برمقدمه چینی این حضور نظامی امریکا دلالت دارند.

 

سرگرد ایمانی تصریح کرد: ساده انگارانه است اگر تصور شود که آمریکا فقط حضور نظامی در این منطقه خواهد داشت ، ترامپ بیش از انکه سیاستمدار باشد یک تاجر است و به گفته ی خودش هیچ چیزی به اندازه ی معامله وی را خوشحال نمی کند و هدف مشخصی هم دارد که آن هم تجارت در سایه ی جنگ است.

 

وی اظهار داشت: ناگفته پیداست که آمریکا توان جنگ فرسایشی را ندارد و به همین جهت کوشش فراوانی انجام داده است تا با تجهیز و حمایت از متحدانش و گروه های افراطی نظیر داعش و... اهداف نظامی خود را دنبال کند که جنگ سوریه و یمن موید این موضوع است.

 

این مقام مسئول گفت: در این چند روز اخیر بیشترین واژه ای که در فضاسازی رسانه ای غربی ها به کار رفته است واژه ی سپاه پاسداران است ،آمریکا و غرب با این گونه فضا سازی ها به خیال خام خود تصور می کنند که می توانند سپاه را منزوی کنند ، زمینه سازی ظهور حضرت مهدی (عج) ، رفع نابرابریها و بر قراری صلح و امنیت در جهان از اهداف جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها