رويداد کارآفريني ويتا با همکاري شتاب‌دهنده نوين‌تک و سازمان اسناد و کتابخانه ملي ايران برگزار مي‌شودشتاب‌دهنده نوين‌تک با همکاري سازمان اسناد و کتابخانه ملي ايران به برگزاري رويداد کارآفريني ويتا کرده است.
کد خبر: ۹۱۵۷۹۸۵
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵


به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، رويداد کارآفريني ويتا که رخدادي تخصصي در حوزه هوش ‌مصنوعي و داده است با همکاري شتاب‌دهنده نوين‌تک و سازمان اسناد و کتابخانه ملي ايران و حمايت معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، سازمان فناوري اطلاعات ايران و دانشکده برق و کامپيوتر دانشگاه تهران، از چهاردهم تير ماه تا يازدهم مرداد ماه در دو مرحله برگزار مي‌شود. بر اين اساس سازمان اسناد و کتابخانه ملي ايران به‌عنوان بزرگ‌ترين پايگاه اطلاعاتي کشور تصميم گرفته است منابع خود را در اختيار علاقه‌مندان به کارآفريني و تکنولوژي به‌ويژه متخصصان داده و هوش‌ مصنوعي قرار دهد.
اميد است اين منابع بتواند موقعيتي براي ايجاد کسب‌وکارهاي نوين و خلق تکنولوژي‌هاي جديد در راستاي رفع نيازهاي اين مجموعه و مجموعه‌هاي مشابه ايجاد کند.
لازم به ذکر است، بر اساس محدوديت‌هاي رويداد، افراد ثبت‌نامي توسط گروه داوري، بررسي و شرکت‌کنندگان براي پيش‌رويداد تاريخ چهاردهم تير ماه انتخاب خواهند شد تا در جريان جزئيات و چالش‌هاي اين رخداد قرار گيرند. پس از يک هفته طرح‌هاي اوليه شرکت‌کنندگان توسط گروه داوري متشکل از نمايندگان کتابخانه ملي، نوين‌تک، اساتيد دانشکده برق و کامپيوتر دانشگاه تهران و جمعي از متخصصان مدعو بررسي شده و حدود 30 طرح برتر (150 نفر) براي رويداد اصلي انتخاب مي‌شوند.
گفتني است رويداد اصلي در تاريخ‌هاي 27 و 28 تير ماه و 3 و 4 مرداد ماه برگزار مي‌شود. در اين مدت فضاي کار به همراه زيرساخت‌هاي مربوطه در اختيار گروه‌ها قرار مي‌گيرد. همچنين در طول رويداد، کارگاه‌هاي جانبي در زمينه‌هاي هوش ‌مصنوعي، داده و توسعه کسب‌وکار با حضور مربيان متخصص در اين زمينه‌ها برگزار خواهد شد. در نهايت يازدهم مرداد ماه در مراسم اختتاميه، گروه‌ها دستاوردهاي خود را به نمايش مي‌گذارند.
اين رويداد براي متخصصان و علاقه‌مندان به حل چالش‌هاي سازمان اسناد و کتابخانه ملي ايران و دوستداران هوش ‌مصنوعي و داده فرصتي طلايي است.
دواطلبان ارجمند مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر به سايت www.vitaevent.ir مراجعه کنند.

 

ارسال نظرات