خبرهای داغ:
آمرین به معروف حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی با همکاری خواهران حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا (س) با تذکر لسانی در محدوده مرکزی شهر به اجرای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر پرداختند.
کد خبر: ۹۱۵۷۹۷۹
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آمرین به معروف حوزه‌های مقاومت بسیج شهید ابراهیمی و حضرت زهرا (س) ناحیه امام حسین (ع) در یک برنامه زمان بندی شده حد فاصل میدان جانبازان، خیابان شهدا (صفاییه) تا سه‌راه بازار قم را با تذکر لسانی به اجرای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر پرداختند.
 
آغاز فعالیت آمرین به معروف حوزه شهید ابراهیمی قم در خیابان صفائیه

بر اساس این گزارش، در اجرای فرامین الهی در راستای مردمی و عمومی نمودن فریضه واجب شرعی «امر به معروف و نهی از منکر» ضابطان قضایی حوزه شهید ابراهیمی با همکاری آمرین به معروف حوزه خواهران حضرت زهرا (س) و همکاری ویژه مردم و کسبه خیابان شهداء به اجرای طرح تذکر لسانی در محدودهء میدان جانبازان تا سه راه بازار با حضور بیش از ۵۰ ضابط قضایی برادر در قالب تیم‌های ۴ نفره و خواهران بیش از ۳۰ نفر در قالب گروه‌های ۳ نفره اقدام نمودند.
این طرح با هدف مقابله با نقشه‌های دشمن و مبارزه با هنجارشکنی‌ها، نا امنی‌های اخلاقی و تهاجمات فرهنگی در شهر کریمه اهل بیت (س) با وظیفه دانستن عموم مردم در قالب پویش مردمی #نه_به_بی‌تفواتی_به_منکرات با شروع برنامه‌های دهه کرامت و همایش خانوادگی وپیاده روی عفاف و حجاب از نیمه تیرماه کلید خرده و تا پایان فصل تابستان ادامه دارد.
پیش‌تر جهت هرچه بهتر اجرا شدن این طرح آموزش‌های لازم نیرو‌های بسیجی در قالب کارگاه آموزش تذکر لسانی با حضور اساتید و کارشناسان حوزوی و حقوقی انجام شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها