خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین
محمدی گفت: سومین نمایشگاه کالای ایرانی از ۳۱ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۷۹۶۵
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، علی اصغر حاجی محمدی در این باره اظهار کرد: با توجه به شعار رونق تولید توسط مقام معظم رهبری سومین نمایشگاه کالای ایرانی با رویکرد خرید کالای ایرانی، تقویت و معرفی توانمندی‌های تولیدات داخلی از تاریخ ۳۱ تیر لغایت ۴ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برگزار خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه به مدت ۵ روز با حضور بیش از ۶۰ واحد تولید کننده و عرضه کننده از استان‌های تهران، قزوین، زنجان، همدان، البرز، گیلان، اصفهان، یزد، قم، آذربایجان شرقی، فارس و خراسان رضوی در فضایی به مساحت چهار هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌ها برپا خواهد بود.

حاجی محمدی یادآور شد: دستیابی به رشد اقتصادی نیازمند ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی است و برگزاری نمایشگاه‌ها بستر مناسبی را برای معرفی توانمندی‌های صنعتگران و تولیدکنندگان، تبادل تجربیات، انتقال اطلاعات و همچنین زمینه استفاده از دستاوردهای نوین را برای فعالان فراهم می‌سازد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین در پایان افزود: سومین نمایشگاه کالای ایرانی در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی (ره) جنب صدا و سیما پذیرای بازدید علاقه مندان خواهد بود.

1010/د30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها