مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان عنوان کرد:یکی از نیازهای جامعه ما برقراری ارتباط شهدا با نسل جدید است که باید ارزش ها و آرمان های آن ها به این نسل انتقال دهیم.
کد خبر: ۹۱۵۷۸۹۱
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  پیش از ظهر  امروز نشست خبری سومین یادواره شهدای کارگری استان کرمان برگزار گردید .

 
رئیس ستاد یادواره شهدای کارگری استان اظهار داشت: تلاش های فراوانی صورت گرفت تا کتابی با عنوان زندگینامه شهدای کارگری استان کرمان تهیه و رونمایی شود ولی متاسفانه  امسال موفق به رونمایی این کتاب نشدیم تمام تلاش و توان خود را خواهیم کرد که یاد و خاطرات شهدای کارگر استان کرمان به نحو شایسته ثبت و ضبط شود .

مشرفی بیان کرد: تقدیر از خانواده های شهدای کارگری از جمله اقداماتی است که در این یادواره صورت خواهد گرفت البته لازم به ذکر است قبل از برگزاری یادواره بازدید از این خانواده ها صورت گرفته است.

 
رئیس ستاد یادواره شهدای کارگری استان ادامه داد:در کل کشور ۱۴ هزار شهید کارگری داریم که ۱۴۰۰ شهید از استان کرمان تقدیم شده است که در این یادواره از ۳۴ شهید تجلیل خواهد شد.
 در ادامه رضا اسماعیلی مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان ابراز داشت: شهدای کارگری نقش برجسته ای در دفاع مقدس ایفا کردند و هدف خود از این مجاهدت را به جامعه کارگری منتقل کردند.
 
 وی عنوان کرد:یکی از نیازهای جامعه ما برقراری ارتباط شهدا با نسل جدید است که باید ارزش ها و آرمان های آن ها به این نسل انتقال دهیم.
 
  

اسماعیلی یادآور شد: در حال حاضر کشور ما با تحریم چند جانبه از سوی دشمنان مواجه است بنابراین این جوانان باید همچون جوانان دوران دفاع مقدس برای عبور از این تحریم ها نقش ارزنده ای ایفا کنند. 

سرهنگ محسن شفیعی مسئول بسیج کارگری استان کرمان در ادامه تصریح کرد: دفاع مقدس گنجینه پایان ناپذیری است که قشر کارگری در به وجود آوردن این گنج نقش بی بدیلی دارد.

 
 مسئول بسیج کارگری استان افزود: ارتقا توان ایران و ایرانی باید در راستا تدابیر مقام عظمی ولایت صورت گیرد.
 

شفیعی تاکید کرد: هدف از برگزاری این یادواره ترویج و اشاهه فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس است و باید ضمن برگزاری یادواره شهدا فرهنگ ایثار و شهادت را ترویح دهیم.

 وی افزود: در این جنگ تمام عیار اقتصادی کارگران می توانند به بهترین روش نقش آفرینی کرده و همچون گذشته سربلند بیرون آیند.
 

مسئول بسیج کارگری استان خاطر نشان کرد : در استان کرمان بیش از ۱۴ هزار کارگر بسیجی  در بخش تولید، صنعت و معادن به صورت بسیجی فعال و عادی داریم.

ارسال نظرات