نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان:

هزینه تقابل با ایران اسلامی برای دشمن بسیار بالاست/ توقیف نفتکش انگلیسی پاسخی به سیاستهای روباه پیر

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان گفت: توقیف نفتکش بریتانیایی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران پاسخی به راه زنی انگلیسی‌ها و سیاست‌های خصمانه روباه پیر بر علیه کشور، ملت و انقلاب ما است.
کد خبر: ۹۱۵۷۸۷۷
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان حجت الاسلام مهدی صیدانلو اظهار داشت: شیعیان علی بن ابیطالب (ع) درطول تاریخ اسلام با حفظ وحدت و اتحاد بر حول محور ولایت و باروحیه استکبارستیزی، هیچگاه از مواضع خود در برابر مستکبران زمان عقب ننشستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان خاطر نشان کرد: درجهان امروز، ایران اسلامی نماد مبارزه صهیونیسم و استکبارجهانی و ایادی و همپیمانان ان‌ها هست و تفکر رهایی بخش انقلاب اسلامی امروز نقطه امید و الگویی برای ملت‌های مسلمان منطقه و جهان است.

وی افزود: اکنون پس از سرنگونی آن پهپادکرکس نمای آمریکایی توسط پاسداران شجاع میهن اسلامی که هیمنه قدرت پوشالی و شیطانی آنان را باردیگر فرو ریخت، توقیف نفتکش بریتانیایی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران در تنگه هرمز پاسخی به راه زنی انگلیسی‌ها و سیاست‌های خصمانه روباه پیر بر علیه کشور، ملت و انقلاب ما است.

حجت الاسلام صیدانلو با بیان اینکه هزینه تقابل با ایران اسلامی برای دشمن بسیار بالاست، گفت: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: دوران بزن در رو تمام شده و اگر دشمن زیاده خواه مرتکب کوچکترین اشتباه محاسباتی شود، پاسخ هر تعرضی در عرصه آب و خاک و آسمان را به شکلی کوبنده و نابود کننده دریافت خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان با اشاره به سالروز پذیرش قطعنامه ۵۹۴ از سوی کشورمان و پایان رسمی جنگ تحمیلی ظالمانه ایادی استکبار جهانی بر علیه ایران اسلامی، خاطر نشان کرد: نظام سلطه و شیطان صفتان پرورش یافته در مکتب شیطان بزرگ آنروز نیز پایبند نبودن به عهد و پیمان را نشان دادند و باهجوم وحشیانه به میهن اسلامی ما بسیاری از هموطنان را به شهادت رساندند، اما دست خدا یاری گر مؤمنان بود و عملیات مرصاد به مظهر شکست بزرگ منافقان کوردل بدل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار