فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) گفت : باید از توانمندی و ظرفیت‌های کشور به گونه‌ای استفاده شود که مشکلات جامعه حل بشود و راه آن این است که مسئولان از ظرفیت مردمی بسیج در همه حوزه‌ها بهره بگیرند.
کد خبر: ۹۱۵۷۸۷۴
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، پاسدار اعظمی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در جمع سرگروه های خواهران و برادران حلقه های صالحین بسیج ، با اشاره به سخنان امام راحل اظهار داشت : امت واحده ی اسلامی در تشکل بسیج است. باید از ظرفیتها استفاده شود برای تعالی حلقه های صالحین تمام سیره ی نبوی و علوی و حسینی را می توان در حلقه های صالحین تعلیم و اجرا شود.

باید از توانمندی و ظرفیت بسیج برای حل مشکلات جامعه استفاده کرد

وی افزود : اهمیت کار تعلیم و تربیت بسیار واضح است ، باید جذب کنیم و بعد تعلیم و تربیت انجام شود، ما در زمینه تعلیم و تربیت کم کار کرده ایم الگوی شما باید سیره ی نبوی باشد.

پاسدار اعظمی با اشاره به دومین گام که مقام معظم رهبری دولت اسلامی بیان کردند، افزود: فقط قوای اجرایی مدنظر نیست همه ی قوا مدنظر است و تا دولت اسلامی تشکیل نشود جامعه اسلامی نمی شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) خطاب به سرگروهان بیان داشت : وقتی که ما حلقه ها را تشکیل می دهیم می خواهیم ظهور آقا امام زمان (عج) را نزدیک کنیم ، همه ی امت های اسلامی از جمله مقاومت اسلامی و عراق و لبنان و یمن و غیره چشم امیدشان به ما بسیجیان است، پس حلقه های ماباید انسان ساز باشد.

وی در پایان با اشاره به شهید بهشتی که یک انسان خود ساخته بود ، تاکید کرد : حلقه های صالحین برگرفته از سیره ی نبوی است و تربیت انسان خود ساخته است ، شهید بهشتی یک انسان خودساخته بود هرکس که می خواهد خود را مربی و یا سرگروه قرار دهد اول از خود شروع کند و خود رابشناسد و بسازد و بعد به دیگران بگوید.

 

 

خبرنگار بسیجی :بهرامی

ارسال نظرات
پر بیننده ها