حجت السلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه گفت: پس از پیروزی انقلاب دستاوردهای زیادی داشتیم و در زمینه‌های زیادی به خودکفایی رسیده‌ایم.
کد خبر: ۹۱۵۷۸۶۵
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عسلویه، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه به حقوق همسران اشاره کرد و گفت: یکی حقوق زنان مراقبت‌های اخلاقی از آنان است. با گفتار کردار و رفتار خود نگذارند آن‌ها به گناه بیفتند و به شوهران خود بی میل شوند. روش و منش مرد‌ها در رفتار زنان تأثیر دارد و مردان باید از محرمات پرهیز کنند و با زنان معاشرت نیکو داشته باشند.

وی با نقل آیاتی از قرآن و روایات ائمه معصومین افزود: محبت به زنان را باید بروز دهید و زن را رها نکنید. رها کردن زن باعث مسائل و مشکلاتی می‌شود. وظیفه شوهری را انجام دهید و عدالت را نسبت به زنان رعایت کنید. رسیدگی به خود و آراسته بودن مرد باعث حفظ عفت زن می‌شود، این‌ها از حقوق زنان است.

هاشمی نژاد به دستاورد‌های انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب دستاورد‌های زیادی داشتیم و در زمینه‌های زیادی به خودکفایی رسیده‌ایم. ما امروز بسیار مقتدر هستیم و دشمن می‌داند ما مقتدر هستیم.

وی تاکید کرد: پیش از انقلاب ما یکی از وارد کنندگان سلاح و تجهیزات بودیم. آمریکا در مقابل شوروی ایران را ژاندارم منطقه کرده بود و سالانه مقادیر زیادی سلاح می‌خریدیم که الان در زمینه تجهیزات دفاعی خودکفا شده ایم. باید پیشرفت‌ها را به اطلاع مردم برسانیم.

امام جمعه عسلویه یادآور شد: رهبر انقلاب به ائمه جمعه توصیه فرمودند که وقتی صاحبان قدرت و ثروت و کسانی که چرب زبان هستند به سراغ شما می‌آیند از آنان پرهیز کنید. این‌ها ممکن است سراغ فرزندان و نزدیکان شما هم بیایند و نفوذ کنند. باید مراقب باشید.

امام جمعه عسلویه درگذشت عالم و خطیب توانا و همرزم شهید عاشوری حجت الاسلام شیخ عباس عاشوری پدر شهید محمد عاشوری را به خانواده ایشان تسلیت گفت و افزود: از صدای دلنشین ایشان در مجالس ابا عبدالله بهره می‌بردیم ان شاالله با فرزند شهید و همرزمانش محشور شوند.
 
پایان خبر/
ارسال نظرات