خبرهای داغ:
امام جمعه آبیک بیان کرد:

ضرورت اهتمام مسئولان استانی برای راه اندازی بیمارستان شهدا آبیک

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی میر امینی بیان کرد: مسئولان استانی برای راه اندازی بیمارستان شهدا آبیک اهتمام داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۵۷۸۶۴
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی میر امینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان آبیک در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد امام جعفر صادق علیه السلام شهر آبیک برگزار شد، با اشاره به سالروز قطعنامه ۵۹۸ اظهار داشت: امام امت به روح تو سوگند که اجازه نخواهیم داد جام زهر دیگری به رهبری بنوشاند.

امام جمعه آبیک در ادامه گفت: از وقتی تصمیم دولت( اگرچه دیر و با تاخیر در خصوص برجام اجرایی شد و سطح تعهدات را در قالب برجام کاهش داد ) غرب به ولوله افتاد،امیدواریم دولتمردان از این ۶ سال تجربه گرفته باشند و به یک ذره نرمش اروپا رضایت ندهند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی میر امینی افزود: اروپایی ۱۱ تعهد دارند که بعد از خروج آمریکا باید انجام بدهند و اینستکس هیچ یک از این ۱۱ مورد نیست؛ از دولت مجدانه مطالبه داریم تا اروپا ۱۱ تعهد خود را اجرا نکرده است سطح تعهد مان در برجام را همچنان کاهش بدهد.

امام جمعه آبیک در ادامه با اشاره به اقدام اخیر انگلیس که در راستای بازسازی آبروی آمریکا اظهار داشت: یک کشتی نفتی بدون سلاح نظامی ما را تصرف و توقیف می کنند و ما از سپاه قهرمان می خواهیم قاطعانه جواب انگلیس را بدهد .

وی اضافه کرد: ما پهپاد امریکا را که متجاوز بود منهدم کردیم آنها به چه بهانه ای کشتی ما را توقیف می کنند.

امام جمعه آبیک تصریح کرد: دولت می بایست در اقدامی قاطع سفیر انگلیس را در واکنش به این اقدام اخراج می کرد، نباید به آسانی از آن گذشت زیرا در مورد امنیت ماست.

وی افزود: اما ما از سپاه متوقع هستیم در تنگه هرمز جواب راهزنی انگلیس را بدهد.

امام جمعه آبیک در ادامه با اشاره به مسائل اخیر شورای شهر و شهرداری ضمن تشکر از خدمات غلامرضا شجاعی سرپرست سابق شهرداری در این مدت کوتاه،تاکید کرد: به شورا و شهرداری می گویم به خاطر انتخاب ناصوابی که در گذشته داشتند بسیاری از مشکلات هنوز در شهر حل نشده و هم اکنون که فصل تفریح مردم است لازم است در خصوص راه اندازی استخر، پارک و تفریگاه مورد نیاز مردم اقدام عاجل صورت پذیرد.

امام جمعه آبیک گفت: شهردارِ وقت قول داده بود در دهه اول ماه رمضان این کارها انجام میشود که صورت نگرفت و حال دو ماه بیشتر از تابستان باقی نمانده و لازم است در اسرع وقت موارد مذکور برای استفاده مردم شهر اجرایی گردد.

وی همچنین در خصوص بیمارستان شهدا نیز اظهار داشت: نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس اعلام کرده بود که پنج میلیارد تومن برای بیمارستان جذب استان شده است اما دانشگاه علوم پزشکی می گوید این اتفاق نیفتاده که البته رئیس برنامه و بودجه استان به وی اعلام کرد این مبلغ تخصیص داده شده است و ما امیدواریم این موضوع توسط مسئولین به زودی نهایی و کارها برای خرید تجهیزات و تکمیل بیمارستان انجام و نهایی گردد.

امام جمعه آبیک در ادامه اظهار داشت: در خصوص معادن شمال شهر آبیک نیز از ورود قاطعانه دادستان جوان و انقلابی شهرستان آبیک تشکر می کنم و از دستور قاطعانه فرماندار شهرستان آبیک نیز در رابطه با انتقال کارخانه کُک پزی قدردانی می نمایم و امیدوارم این آغازی باشد به پاکسازی سینه پیغمبر کوه از آلاینده های زیست محیطی و دولت نیز لازم است حتما خسارات صاحبان معادن را به نحو مقتضی پرداخت نماید.

وی همچنین در خاتمه اظهار داشت: مسجد حضرت ولیعصر عجل الله فرجه از مساجد محوری شهرستان است و وضعیت آن در شان این مردم و شهرستان نیست و لازم بود مرمت و بازسازی شود و لازم است که با همت و مشارکت مردم و خیرین به زودی آماده شود.

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها