مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام رضا(ع) در گفت‌وگو با «بسیج»:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: دوره آموزشی یاوران ولایت با حضور بیش از 1000 نفر از دانش‌آموزان بسیجی سراسر استان در مشهد در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۱۵۷۸۵۶
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

حجت الاسلام و المسلمین مهدی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: دوره آموزشی تحت عنوان یاوران ولایت ویژه فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش اموزی سراسر استان از اواخر تیرماه تاکنون در حال برگزاری است.

وی افزود: این دوره به استعداد 1343 نفر و در قالب 4 مرحله پنج روزه که دو مرحله ویژه خواهران و دو مرحله ویژه برادران است در محل مرکز آموزش امام جواد(ع) سپاه استان در حال برگزاری است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام رضا(ع) هدف از برگزاری این دوره را توانمندسازی دانش آموزان در مهارت ‌های زندگی و سبک زندگی اسلامی و آماده سازی آنان برای انجام وظایف و فعالیت های فرهنگی و تربیتی در مدارس خود عنوان کرد.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن در شرایط کنونی خاطرنشان کرد: آموزش آرایش جنگی در  حوزه اقتصادی با عنوان فتح و نیز درگیر کردن عملی دختران دانش آموز با مباحث خانه داری و  نقش مادری در آینده از محوریت‌های این دوره آموزشی است.

جعفری در پایان از برگزاری مراسم اختتامیه این دوره فردا در محل آموزش امام جواد (ع) سپاه امام رضا(ع) خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها