خبرهای داغ:
با همکاری سپاه آذربایجان شرقی؛

یکهزار واحد مسکن مددجویی در آذربایجان شرقی در حال ساخت است

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه امسال یک هزار واحد مسکن مددجویی در حال ساخت است، گفت: این طرح بر اساس تفاهم نامه بین سپاه پاسداران و کمیته امداد اجرا می شود و هم اکنون بیشتر واحدهای مسکونی در مرحله بتن‌ریزی هستند.
کد خبر: ۹۱۵۷۸۴۱
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی با اشاره به اینکه اولویت کمیته امداد، مسکن دار کردن ایتام زیرپوشش این نهاد است افزود: سال گذشته در شرایط بد معیشتی و نوسانات شدید اقتصادی ۸۴۱ واحد مسکن به مددجویان تحویل دادیم.

وی اضافه کرد: از سال ۹۶ قرار بود در طول ۵ سال همه مددجویان بدون مسکن استان که حدود ۳ هزار خانوار را شامل می شوند صاحب مسکن شوند که در سال۹۶ حدود ۷۵۰ واحد مسکن، در سال قبل 841 واحد مسکن ساخته شده است و سال ۹۸ نیز یک هزار واحد مسکن ساخته می‌شود.

کلامی با ابراز تاسف از اینکه تکانه‌های شدید معیشتی سال گذشته موجب شد که ۲۰ هزار خانوار جدید به جمعیت مددجویی استان اضافه شوند گفت: تامین معیشت و مسکن نیازمندان باید بر اساس تعهدات، تأمین شود.

وی ادامه داد: در سه ماهه نخست سالجاری 38 واحد مسکن شهری و 65 واحد مسکن روستایی برای مددجویان احداث یا خریداری شده است و بطور متوسط روزانه یک واحد مسکن برای مددجویان تامین شده است.

کلامی خاطر نشان کرد: 162 واحد مسکن مددجویی نیز در سه ماهه سال 98 تعمیر شده که بطور متوسط روزانه 2 واحد مسکن را شامل می شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی افزود: مردم نیک اندیش استان می توانند از طریق شماره گیری کد *8877*041*3# بصورت آسان و مطمئن در تامین مسکن مددجویان مشارکت داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها