مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر یزد تاکید کرد:
مهندس «محمدمهدی نیکونژاد» با اشاره به برگزاری اختتامیه المپیاد ورزشی بسیج مساجد و محلات استان یزد در روز جمعه 28 تیرماه، گفت: قریب به 200 نفر در 5 رشته کاراته، تکواندو، وشو، جودو و تیراندازی به مسابقات المپیاد بسیج کشوری اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۱۵۷۸۳۹
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

مهندس «محمدمهدی نیکونژاد» مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر یزد در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج در یزد، با اشاره به اختتامیه هفتمین المپیاد ورزشی بسیج مساجد و محلات استان یزد در روز جمعه ۲۸ تیرماه، اظهار داشت: مسابقات همزمان در ۹ رشته در ۶ مکان مجزا و ۹ سالن ورزش در رشته‌های کاراته، تکواندو، جودو، وشو، تیراندازی، پهلوانی، کشتی، کشنی پهلوانی و شنا برگزار شد.
وی ادامه داد: بیش از یک هزار ورزشکار در این رشته‌ها با هم به رقابت پرداختند که در مجموع ۴۰۰ نفر صاحب مقام اول، دوم و سوم در این ۹ رشته شدند.
مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر یزد با اشاره به پایگاه‌های استعداد یابی ادامه داد: نفرات برتر در ۵ رشته کاراته، تکواندو، وشو، جودو و تیراندازی به مسابقات المپیاد بسیج کشوری اعزام می‌شوند و ما بقی برندگان در رشته‌های دیگر در جشنواره‌های مناسبتی تا پایان سال حضور می‌بابند.
مدیرعامل باشگاه مقاومت بسیج استان یزد در پایان تاکید کرد: به احتمال زیاد میزبان مسابقات المپیاد کشور که در شهریور برگزار می‌شود استان یزد خواهد بود که خبر قطعی آن متعاقبا اعلام می‌شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات