خبرهای داغ:
لشگری گفت: مسابقات در دو کلاس حرفه ای و آماتور برگزار شده است و خوشبختانه در دو راندی که تا امروز برگزار شده قهرمانی و نائب قهرمانی مسابقات در هر دو کلاس به تیم های قزوینی تعلق گرفته است.
کد خبر: ۹۱۵۷۸۲۸
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹

اتومبیل رانان قزوینی یکه تازان مسابقات جام شهدای مدافع حرم در رشته سافاری

سرهنگ لشگری مسوول بسیج ورزشکاران استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگاری بسیج در قزوین از برگزاری مسابقات اتومبیل رانی در رشته سافاری در قزوین خبر داد.

وی اظهار کرد: مسابقات اتومبیل رانی در رشته سافاری تحت عنوان جام مدافعان حرم و در سطح کشوری در حال برگزاری می باشد. این مسابقات دارای چهار راند است که راند ابتدایی در کویر مرنجاب استان اصفهان برگزار گردید و راند دوم در الموت شرقی و غربی استان قزوین با طی کردن 300 کیلومتر توسط شرکت گنندگان برگزار شد.

لشگری توضیح داد: در این مسابقات 50 خودرو از 11 استان از جمله آذربایجان غربی، فارس، البرز ، قزوین، تهران و... شرکت کرده اند، مسابقات در دو کلاس حرفه ای و آماتور برگزار شده است و خوشبختانه در دو راندی که تا امروز برگزار شده  قهرمانی و نائب قهرمانی مسابقات در هر دو کلاس به تیم های قزوینی تعلق گرفته است.

اتومبیل رانان قزوینی یکه تازان مسابقات جام شهدای مدافع حرم در رشته سافاری

مسوول بسیج ورزشکاران سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در خاتمه گفت: اختتامیه راند دوم مسابقات توسط بسیج ورزشکاران قزوین در سالن بانو فاطمه (س) معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد و از برگزیدگان این مسابقه تقدیر به عمل آمد.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها