رئیس سازمان بسیج عشایر فارس مطرح کرد:
سردار سیف با اشاره به اینکه یادواره امیران و سرداران و ۲۰۰۰ شهید عشایر در آبان ماه در شیراز برگزار می شود گفت: عشایر کشور در تمامی صحنه ها ی پیروزی انقلاب اسلامی بویژه هشت سال دوران دفاع مقدس با تقدیم ده هزار شهید نقطه عطفی در استمرار و پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی و تعیین کننده ای داشته است
کد خبر: ۹۱۵۷۸۱۴
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج عشایر فارس ، سردار سیف ریاست سازمان بسیج عشایر کشور در جمع کارکنان ناحیه عشایر فارس اظهار داشت که عشایر به فرموده امام راحل ذخایر انقلاب و کشور هستد و در طول تاریخ عشایر با هیچ دستگاه حاکمیتی سازش نداشته اند ، بجز جمهوری اسلامی ،که در خدمت رسانی به مردم همیشه پیش قدم بوده است و خدمات شایانی را ارائه کرده است.

وی تصریح کرد نقد و بیان مشکلات در جامعه تضعبف نظام نیست و باید مشکلات جامعه و به ویژه عشایر ، که جامعه تولید کننده هستند بیان شود و به گوش مسئولین مربوطه برسد و همه برای رفع مشکلات جامعه همگام و همدل شویم.

در ادامه این دیدار مدیر تعلیم و تربیت سازمان بسیج عشایری کشور در سخنانی اظهار داشت: راه برون رفت از مشکلات امروزی جامعه بویژه تحریم دشمن ایستادگی و مقاومت است. حجت الاسلام رجبی در باب اهمیت حلقه های طرح صالحین بسیج خاظر نشان کرد در تقویت و اعتلای طرح صالحین همه فرماندهان بسیج باید پای کار باشند و نگذارند صالحین تضعیف شود.

ارسال نظرات