فعالیت های ناحیه مقاومت بسیج حوزه محلات شهید رجایی سپاه بیت المقدس در عرصه های فرهنگی اجتماعی با حضور مردم در پارک it در کردستان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۱۵۷۸۱۱
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
سبز‌پوشان زمانی در جبهه‌های جنگ سخت بودند و امروز ضمن آمادگی برای حضور در عرصه‌های نظامی، در جبهه جنگ نرم نیز با پیروی از، ولی فقیه در حال نبرد هستند. در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، سرهنگ دوم محسن دهقانی فرمانده حوزه محلات شهید رجایی از فعالیت‌های ناحیه مقاومت بسیج شهید رجایی سپاه بیت المقدس در عرصه‌های فرهنگی اجتماعی و اهمیت آن در شرایط کنونی در عرصه‌های مختلف در کشورمان می‌گوید.

وی یکی از عمده فعالیت‌های ناحیه مقاومت حوزه محلات شهید رجایی را برنامه‌های فرهنگی اجتماعی در بخش‌های مختلف جامعه دانست و اظهار کرد: بحث جهاد فرهنگی، گفتمان سازی و ایجاد شناخت و درک صحیح از آسیب‌ها و فرصت‌های عرصه فرهنگ و ایجاد برنامه از آن جمله است که در همین راستا ناحیه مقاومت بسیج حوزه محلات شهید رجایی قرارگاه روشنگری را در تمامی سطوح محلی و اقشاری، با هدف گفتمان سازی و بصیرت افزایی آحاد جامعه، راه اندازی نموده است، که در رأس این برنامه‌ها، ایجاد نگرش فرهنگی با الهام از رهنمود‌های مقام معظم رهبری مدظله العالی به صورت فصلی تعیین و در دستورکار قرار گرفته است.

دهقان افزود: بسیج زاییده انقلاب اسلامی است و در عین حال به عنوان نیروی حافظ انقلاب ایفای نقش می‌کند، و لذا یک رابطه متقابل بین انقلاب، تداوم انقلاب و بسیج وجود دارد که از یکدیگر تاثیر و تأثر می‌پذیرند که می‌توان با برنامه ریزی‌های منسجم و مرتبط آن را به افراد متعهد در جامعه انتقال داد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات