یک حافظ روشندل قرآن کریم گفت: مراکز حفظ قرآن با بهره‌گیری از اساتید مجرب در کشور راه اندازی شود.
کد خبر: ۹۱۵۷۸۱۰
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، عبدالقادر امین پور متسابق شرکت کننده در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در ارومیه با اشاره به انگیزه ورود خود به عرصه قرآنی، اظهار کرد: روشندلان علاقه شدیدی به قرآن دارند چون با کلام‌الله مجید، فرد به راه راست هدایت و سعادتمند می‌شود بنابراین انس قرآن برای یک نابینا بسیار مهم است و حتی اگر بنده در یک قسمتی از بدنم احساس ناراحتی کنم، با خواندن قرآن شفا می‌گیرم.

وی افزود: من در زمانی که احساس خطر داشته باشم با قرائت قرآن، آن را از خود دور ساخته و به واقع همواره از این امر مهم در مواقع خطر نتیجه گرفته‌ام.

وی تصریح کرد: من از ۱۲ سالگی کار حفظ را آغاز کرده و هیچ زمانی سختی خاصی را حس نکردم چون علاقه شدیدی به خواندن قرآن دارم.

امین پور تاکید کرد: باید یک مرکز علمی قرآنی با حضور اساتید مجرب در سردشت ایجاد شود تا علاقه‌مندان جذب مسائل قرآنی شوند.

وی با اشاره به اینکه به زبان عربی آشنایی کامل دارد و بیشتر معانی قرآن را می‌داند اظهار کرد: در تنهایی های خود‌ بیشتر آیت‌الکرسی می‌خوانم.

امین‌پور تصریح کرد: خوشبختانه قرآن سبب شده که دستم را مقابل هیچ احدالناسی دراز نکنم و با حقوق کارمندی بازنشستگی، امرار معاش می‌کنم.

وی با اشاره به انتظار خود از مسوولان بیان کرد: باید در جای جای میهن اسلامی، مراکز حفظ قرآن با بهره‌گیری از اساتید مجرب ایجاد شوند چون بدون وجود این مراکز، موضوع حفظ قرآن دشوار است.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات