عاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تاکید کرد:‌

زنگ خطر آسیب های اجتماعی در جامعه به صدا در آمده

"‌احمد ترحمی" گفت: زنگ خطر آسیب های اجتماعی ر در جامعه ما به صدا درآمده است و در زیر پوست شهر وجود دارد و اگر فکری به حال این آسیب ها نشود این زنجیره به هم پیوسته کل جامعه را در بر می گیرد.
کد خبر: ۹۱۵۷۸۰۹
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هم‌زمان با هفته بهزیستی و در جمع شورای اداری سازمان بهزیستی و مدیران شهرستان‌های این سازمان گفت: بهزیستی در حوزه آسیب‌های اجتماعی با یک طیف گسترده و مسائل متنوع مواجه است که این مهم کار کردن در این عرصه را سخت‌تر می‌کند.
"‌احمد ترحمی" ادامه داد: آسیب‌های اجتماعی یک زنجیره به هم پیوسته شامل علت و معلول است.
وی پیشگیری و فرهنگ سازی در حوزه آسیب‌های اجتماعی را مهم دانست و افزود: هرچقدر در حوزه پیشگیری تلاش و بودجه گذاشته شود باز هم کم است.
ترحمی افزود: لازم است بدانیم اگر زنگ خطر آسیب‌های اجتماعی به صدا درآید همه را درگیر می‌کند و اکنون این زنگ خطر در جامعه ما به صدا درآمده است و در زیر پوست شهر وجود دارد و اگر فکری به حال این آسیب‌ها نشود این زنجیره به هم پیوسته کل جامعه را در بر می‌گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: علی رغم مشکلات و تنگنا‌های مالی دولت، خوشبختانه خیّرین استان دارای ظرفیّت‌های بالایی هستند که باید خیّرین را به سمت فعالیت‌هایی بهزیستی و پیشگیری و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه سوق داد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات