بندرعباس - امام جمعه بندرعباس گفت: بنده فرزند هرمزگان هستم و از تمامی ظرفیت قوم ها و اقوام در هرمزگان استفاده خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۵۷۷۷۵
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه بنده فرزند هرمزگان هستم بیان داشت: امیدوارم بتوانم در این جایگاه امانت دار خوبی باشم و از پس این آزمون روسفید و سربلند و با موفقیت بر بیایم. بنا بر توصیه مقام معظم رهبری با روی گشاده و دست مهربان تمامی ظرفیت های استان هرمزگان را برای توسعه کشور به کار خواهم بست.

عبادی زاده افزود: از مقام معظم رهبری، دیده بان روشن و ناخدای کشتی انقلاب اسلامی در میان امواج سهمگین توطئه های دشمنان اسلام و قرآن کریم به واسطه اعتماد به بنده در جایگاه نمایندگی ولی فقیه در استان هرمزگان تشکر و قدردانی می کنم.

نماینده جدید ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به اینکه مردم هرمزگان در کنار آب های خلیج فارس گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده و هستند، اظهارداشت: هرمزگانی ها همواره نگاهشان به سیاست ها، راهبردها و هدایت های مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام عبادی زاده با بیان اینکه از آیت الله نعیم آبادی به واسطه سه دهه خدماتش در استان هرمزگان تقدیر می کنم، تصریح کرد: تلاش های خستگی ناپذیرش و به ویژه حضورش در میان مردم و جای جای استان هرمزگان هیچگاه از یاد مردم فراموش نمی شود. برکات وجودی آیت الله نعیم آبادی در استان هرمزگان مشهود است و زحمات و تلاش های این عالم بزرگوار هیچگاه نادیده گرفته نمی شود.

حجت الاسلام عبادی زاده با اشاره به اینکه خط مشی انقلاب اسلامی و نقشه راه انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری تببین شد، عنوان کرد: هدف غایی این بیانیه، رساندن جامعه اسلامی به سبک زندگی اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: فراموش نمی کنم روزهای آغازین دهه دوم انقلاب اسلامی، یکی از تئوریسین های فرانسوی اعلام کرد که غول تمدن اسلامی در حال بیدار شدن است. این تئوریسین فرانسوی وقوع انقلاب اسلامی را نشانه های احیای تمدن بزرگ اسلامی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه باید سبک اسلامی را در تمامی ابعاد زندگی مان وارد کنیم، تصریح کرد: آسیب هایی که در جامعه وجود دارد باید در گام دوم انقلاب اسلامی زدوده شود.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه اگر بخواهیم مسیر ترقی انقلاب اسلامی را هموار کنیم باید به دغدغه امت حزب الله توجه کنند، عنوان کرد: انحرافات، روابط نامشروع، اسراف گرایی، بهره گیری غیر هدفمند از فضای مجازی، رشوه گیری، بیکاری، طلاق و بسیاری از آسیب های دیگر که باید مورد توجه قرار گیرند.

وی در خطبه دوم نماز جمعه بندرعباس با بیان اینکه مقام معظم رهبری در متن حکم انتصابی بنده بر اهمیت جایگاه هرمزگان تاکید کردند، افزود: ایشان بندرعباس را شهری مهم دانستند که جایگاه مهمی دارد که این سخنان ماموریت و تکلیف تمامی آحاد جامعه استان هرمزگان را دو چندان می کند.

حجت الاسلام عبادی زاده با بیان اینکه موضوع توجه دادن به ظرفیت های جوانان انقلابی از دیگر تاکیدات مقام معظم رهبری بود، اظهار کرد: امید به آینده قابل تحقق نیست مگر با استفاده از ظرفیت جوانان و در این راه هم بنده مسئول هستم و هم ماموریت دارم که جوانان انقلابی را پا به کار بیاورم.

وی با اشاره به اینکه دستم را به سمت جوانان دراز می کنم، خاطرنشان کرد: ما باید قدم های بلندی را با هم برداریم که با انسجام و وحدت موجود به طور حتم قرارگاهی با حضور جوانان شکل می گیرد تا بتوانیم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را محقق سازیم.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه دیگر زمان حرکت بدون برنامه گذشته است، اظهار کرد: با صاحبنظران و نخبگان مشورت خواهم کرد و برنامه هایی متناسب با بیانیه گام دوم آماده خواهم کرد.

ارسال نظرات