مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر گفت:تربیت نسل جوان مومن انقلابی از اهداف متعالی سپاه و بسیج است.
کد خبر: ۹۱۵۷۷۷۱
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر، حجت الاسلام خلیل نژاد صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج از اجرای طرح شهید میثمی در این ناحیه خبر داد و گفت : پرورش و تربیت نسل جوان مومن انقلابی بر اساس آموزه های اسلامی از اهداف متعالی سپاه و بسیج است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر در ادامه به تشریح این پرداخت و افزود : این طرح بر اساس ابلاغ از نماینده محترم ولی فقیه در سپاه و به منظور استفاده از فرصت فراغت جوانان و نوجوانان در ایام تابستان برای انتقال معارف اسلامی در دستور کار قرار گرفت که با شکل گیری جلسات هماهنگی با مجموعه فرماندهی در دو بخش سربازان در ناحیه و بسیجیان در مساجد و پایگاه های مقاومت برنامه ریزی شد.

وی با اشاره به اینکه  طرح شهید میثمی با تدبیر نماینده محترم ولی فقیه در سپاه و همکاری و همفکری حجت الاسلام قرائتی جهت اجرا ابلاغ شد،خاطر نشان کرد : برای مجموعه سربازان و بسیجیان دو روز در هفته براساس گروه های سنی در مباحثی مثل احکام،خداشناسی،ولایت فقیه،زندگی نامه شهداء،آموزش صحیح خوانی نماز و قرآن،سیره معصومین(ع) و...ارائه خواهد شد که از اساتید ومربیان مجرب در این طرح دعوت به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها